taipau Postat 18 december 2003 Dela Postat 18 december 2003 audiphile 2496 eller terratec phase 22.Vilket funkar bäst med Cubase VST? jag är fattig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woom Postat 26 februari 2004 Dela Postat 26 februari 2004 audiphile 2496 eller terratec phase 22.Vilket funkar bäst med Cubase VST? jag är fattig Jag har ett EWX 24/96 som jag är nöjd med. Phase 22 ser ut som en efterföljare till detta kort, men för halva priset... Varför inte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Agent_Embryo Postat 26 februari 2004 Dela Postat 26 februari 2004 Jag kan bara säga att jag är helnöjd med mitt Audiophile 2496, vet inget om det andra kortet alls. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 26 februari 2004 Dela Postat 26 februari 2004 audiophile 2496 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.