Jump to content
Annons

Recommended Posts

creel (oregistrerad)
Postat
Gitarrerna är stenhårda men de är ju för mycket "in your face" och för torra... det hörs att det inte är nån riktig stärkare som är uppmickad. Låter livlöst och sterilt när det är line:at såhär.

Hur gjorde du trummorna?

håller med om intrycket men inte anledningen

det går alldeles utmärkt att få det lika torrt å sterilt med förstärkare å mick 😳

nåväl

försök "placera" gitarrerna i samma rum som trummorna - om än bara en gnutta

sen tycker jag personligen dom ligger för högt, är för distade å vassa - så ja: lite för mycket öronsåg

Okej, nej, det har du helt rätt i. Jag formulerade mig lite dumt kanske. Men det hörs att det inte "flyttas luft", det hörs att det är gjort på konstgjord väg.

Jag gillar faktiskt snustorra gitarrer "in your face", men detta lät ändå inte bra.

• 2 veckor senare...
Annons
ericsson91 (oregistrerad)
Postat (redigerat)
kalla inte detta musik

HAHAHAHAHHAA!!!! värt inlägg (y)

Låter kanon bra tycker jag i alla fall!

Det skulle ju självklart kunna vara lite varmare gitarrer men jag tycker faktiskt att det ger en frän effekt som det är 😄 kanske skulle bli ännu bättre med lite "blötare" reverb 😆

Keep it up!

Redigerat av ericsson91

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.