joachime Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Så fort Demo säger nåt så är du där och hänger på och limmar, han kan ju ha sina poänger när han är snäller så det kan jag iofs förstå men det blir liite genomskinligt ☺️ . Vore bussigt om ni kunde ta det där via PM istället.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Så fort Demo säger nåt så är du där och hänger på och limmar, han kan ju ha sina poänger när han är snäller så det kan jag iofs förstå men det blir liite genomskinligt ☺️ . Vore bussigt om ni kunde ta det där via PM istället. Du får gärna skriva "DU" till honom
Opus99 Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Opus: Toppenläsning! 🙂 ett MYCKET bra inlägg av opus 😎kan man ge guldstjärna? Det här inlägget är det bästa jag någonsin läst angående samarbete. Det här bevisar verkligen vilken hög social kompetens du har Opus.Inlägget borde nitas... 🙂 Kul att det gillas, tackar å bockar 😊
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.