Pico Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 Men liksom, jag vågar, det är inte det. Det blir extremt pinsamt, men det kan jag stå ut med, det vet jag. Det är bara det att jag kommer inte kunna fokusera på konserten, jag kommer inte vara lika peppad. Och den här konserten är liksom årets händelse för mig. Träffa henne efter konserten då, fokus på det viktigaste först. 😄
Overkill Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 "Jag tror jag kommer banga den här tjejen" tog jag som motsatsen till att skita i henne. 😄
Overkill Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 fan vilka sjuka bilder jag fick nu när jag föreställde mig en mer bokstavlig version av att skita i henne.
Gote Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 "Jag tror jag kommer banga den här tjejen" tog jag som motsatsen till att skita i henne. 😄 😆
Dingbats Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 Träffa henne efter konserten då, fokus på det viktigaste först. 😄 Iofs bättre... men oavsett när det händer så kommer jag gå och oroa mig över det där i veckor i förväg och inte kunna bygga upp peppen. Och det ska väldigt mycket till för att det ska vara värt att döda upplevelsen av konserten. Det känns inte som att det räcker med att jag bevisar nånting för mig själv.
Overkill Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 Årets händelse, 28 Januari? 😄 nej, det är på lördag jag fyller 😆
Pico Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 fan vilka sjuka bilder jag fick nu när jag föreställde mig en mer bokstavlig version av att skita i henne. Grattis, om syftet var att överföra dem till oss övriga så fungerade det iaf på mig. Bastage!
Dingbats Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 "Jag tror jag kommer banga den här tjejen" tog jag som motsatsen till att skita i henne. 😆 😄
Overkill Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 Grattis, om syftet var att överföra dem till oss övriga så fungerade det iaf på mig. Bastage! fast det ska erkännas att dom är lite roliga också. jag tänker mig typ scissor sisters med bajs 😄
Overkill Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 okej, ska läsa nu igen så jag inte förstör kvällen för er. 😄
Pico Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 Iofs bättre... men oavsett när det händer så kommer jag gå och oroa mig över det där i veckor i förväg och inte kunna bygga upp peppen. Och det ska väldigt mycket till för att det ska vara värt att döda upplevelsen av konserten. Det känns inte som att det räcker med att jag bevisar nånting för mig själv. Personligen så tycker jag att de flesta "uppeppade" situationer sällan blir så bra som man förväntat sig. Spontan-fester osv är alltid bättre än vilket Nyårsfirande, Midsommar eller Likvaka som helst. 😄
Neosus Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 Personligen så tycker jag att de flesta "uppeppade" situationer sällan blir så bra som man förväntat sig.Spontan-fester osv är alltid bättre än vilket Nyårsfirande, Midsommar eller Likvaka som helst. 😄 Håller med! ...som sparktillverkarn sa...
Micke H Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 Blev utbjuden ikväll! Och fick veta att ett gammalt ragg ska med...en tjej som jag inte sagt ett ord till sen hon stoppade ner sin tunga i min hals... ...har INGEN som helst aning var vi står. Kan bli pinsamt... 😄
Pico Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 Blev utbjuden ikväll! Och fick veta att ett gammalt ragg ska med...en tjej som jag inte sagt ett ord till sen hon stoppade ner sin tunga i min hals... ...har INGEN som helst aning var vi står. Kan bli pinsamt... 😄 Ptja, lämnade hon tungan så markerade hon nog revir, men om hon tog tebax den... ptja, who gives. 😆
Recommended Posts