Overkill Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 🙁 ska nog ha möte om projektarbetet nästa vecka. bajs.
Pazo Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 (redigerat) Overkill har inte sett någon starwars, ingen matrix och dessutom inte titanic! Han ÄR liten! 🙁 EDIT: Inte scarface heller! Redigerat 27 januari 2009 av Pazo
Pico Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 (redigerat) Overkill har inte sett någon starwars, ingen matrix och dessutom inte titanic! Han ÄR liten! 🙁 EDIT: Inte scarface heller! Han har inte sett film med andra ord. Kanske dags att lägga serie-tidningarna åt sidan en kväll i veckan. 😄 E: Men va fan, varu tvungen att ta med Titanic i den där listan? Redigerat 27 januari 2009 av Pico
Pazo Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Overkill har inte sett någon starwars, ingen matrix och dessutom inte titanic! Han ÄR liten! 🙁 EDIT: Inte scarface heller! Han har inte sett film med andra ord. Kanske dags att lägga serie-tidningarna åt sidan en kväll i veckan. 😄 E: Men va fan, varu tvungen att ta med Titanic i den där listan? Mäh! Titanic är ju en EPIC movie! alla sett den ju! 🙂
Pico Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Overkill har inte sett någon starwars, ingen matrix och dessutom inte titanic! Han ÄR liten! 🙁 EDIT: Inte scarface heller! Han har inte sett film med andra ord. Kanske dags att lägga serie-tidningarna åt sidan en kväll i veckan. 😄 E: Men va fan, varu tvungen att ta med Titanic i den där listan? Mäh! Titanic är ju en EPIC movie! alla sett den ju! 🙂 Jo men fan alltså... tar hellre en Pigalle till Scarface om jag behöver något sliskigt. 😛
Pico Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Kan inte hjälpa att fundera vilka det är som säger sig tjäna en mille per år i STIM-tråden. Bara för att vara lite random så där...
Pico Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Ja, inte att de tjänar en mille per år i tråden då... 🙁
Pico Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Ja de borde väl finnas några rävar! 🙁 Satan också, var så jag skulle ha tänkt som ung... "Skall bli räv när jag blir stor!"
Overkill Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Crash är ju bra annars.. 🙁 Bara lite kuriosa sådär, men på våra temadagar i skolan så har vi sett totalt tre filmer: Crash (med Sandra), 28 Days (med Sandra) och American Beauty (utan Sandra). Våra lärare kanske är stora fans? 😄
Overkill Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 lite jobbigt när man får spammail från sig själv... 😆
Pico Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Crash är ju bra annars.. 😆 Bara lite kuriosa sådär, men på våra temadagar i skolan så har vi sett totalt tre filmer: Crash (med Sandra), 28 Days (med Sandra) och American Beauty (utan Sandra). Våra lärare kanske är stora fans? 😆 Fast nu är jag väl inte direkt något Sandra-fan. Mja, stillbilder där hon uppenbarligen är tyst kanske. 😉
Overkill Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Crash är ju bra annars.. 😆 Bara lite kuriosa sådär, men på våra temadagar i skolan så har vi sett totalt tre filmer: Crash (med Sandra), 28 Days (med Sandra) och American Beauty (utan Sandra). Våra lärare kanske är stora fans? 😆 Fast nu är jag väl inte direkt något Sandra-fan. Mja, stillbilder där hon uppenbarligen är tyst kanske. 🙂 Jo, 😉-smileyn var mest åt tanken att det finns stora Sandra Bullock-fans. 😄
Pico Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Jag tycker dock fortfarande att hon gör en bra insats i Crash. Går inte jämföra med Speed liksom. (Speed, Speed 2, Crash... bound to happen?)
Overkill Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Jag sov när vi kollade på Crash (andra gången jag skulle se den somnade jag också 😆) så jag kan inte direkt uttala mig om hennes insats i filmen.
Recommended Posts