Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Jahapp, fick ÅTERIGEN avslag på min begäran om semesterdagar...det är tydligen inte meningen att jag ska få ha någon som helst slags semester...på ett halvår har jag tagit ut EN semesterdag...

Postat

Du är uppenbarligen viktig för företaget. Läge för löneförhandling? 😄

Postat
Jahapp, fick ÅTERIGEN avslag på min begäran om semesterdagar...det är tydligen inte meningen att jag ska få ha någon som helst slags semester...på ett halvår har jag tagit ut EN semesterdag...

ööh... det där suger 😄

Postat
Du är uppenbarligen viktig för företaget. Läge för löneförhandling? 😄

Ligger faktiskt för närvarande inne i en löneförhandling, min chef har tills fredag på sig att bestämma sig för om han ska godta mitt förslag eller ej.

Men med tanke på hur mycket tid och energi jag lägger ner, med tanke på att jag är den enda på kontoret som har dom kunskaper som jag har, och med tanke på hur mycket övertid jag har arbetat, så vore det själva fan om jag inte fick precis det jag begär och inte öre mindre...

Postat
Du är uppenbarligen viktig för företaget. Läge för löneförhandling? 😊

Ligger faktiskt för närvarande inne i en löneförhandling, min chef har tills fredag på sig att bestämma sig för om han ska godta mitt förslag eller ej.

Men med tanke på hur mycket tid och energi jag lägger ner, med tanke på att jag är den enda på kontoret som har dom kunskaper som jag har, och med tanke på hur mycket övertid jag har arbetat, så vore det själva fan om jag inte fick precis det jag begär och inte öre mindre...

Är det verkligen ingen annan som klarar av kaffekokaren? 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.