Fidden Postat 27 januari 2009 Trådstartare Postat 27 januari 2009 😮 😮 🙂 😄 c-vitamin Askorbinsyra Kupévärmare Dykardräkt
Neosus Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 😱 😮 😊 😄 c-vitamin Askorbinsyra Kupévärmare Dykardräkt Motorolja
Overkill Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 😱 😮 😊 😄 c-vitamin Askorbinsyra Kupévärmare Dykardräkt Motorolja Ja? 😮
Overkill Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 kollar one tree hill 😄 kanske ska äta frukost snart. lite te hade varit gott. 😊
Micke H Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Jahapp, fick ÅTERIGEN avslag på min begäran om semesterdagar...det är tydligen inte meningen att jag ska få ha någon som helst slags semester...på ett halvår har jag tagit ut EN semesterdag...
Gote Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Du är uppenbarligen viktig för företaget. Läge för löneförhandling? 😄
Fidden Postat 27 januari 2009 Trådstartare Postat 27 januari 2009 Jahapp, fick ÅTERIGEN avslag på min begäran om semesterdagar...det är tydligen inte meningen att jag ska få ha någon som helst slags semester...på ett halvår har jag tagit ut EN semesterdag... ööh... det där suger 😄
Fidden Postat 27 januari 2009 Trådstartare Postat 27 januari 2009 MEN YES, glömde käka lunch idag också 😄 Det där suger också, fast inte lika mycket. 😊
Micke H Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Du är uppenbarligen viktig för företaget. Läge för löneförhandling? 😄 Ligger faktiskt för närvarande inne i en löneförhandling, min chef har tills fredag på sig att bestämma sig för om han ska godta mitt förslag eller ej. Men med tanke på hur mycket tid och energi jag lägger ner, med tanke på att jag är den enda på kontoret som har dom kunskaper som jag har, och med tanke på hur mycket övertid jag har arbetat, så vore det själva fan om jag inte fick precis det jag begär och inte öre mindre...
Gote Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Du är uppenbarligen viktig för företaget. Läge för löneförhandling? 😊 Ligger faktiskt för närvarande inne i en löneförhandling, min chef har tills fredag på sig att bestämma sig för om han ska godta mitt förslag eller ej. Men med tanke på hur mycket tid och energi jag lägger ner, med tanke på att jag är den enda på kontoret som har dom kunskaper som jag har, och med tanke på hur mycket övertid jag har arbetat, så vore det själva fan om jag inte fick precis det jag begär och inte öre mindre... Är det verkligen ingen annan som klarar av kaffekokaren? 😄
Dingbats Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 Undra om jag verkligen klarar mig utan mat i fem timmar till...
Fidden Postat 27 januari 2009 Trådstartare Postat 27 januari 2009 shit.. jag sa nej 😄 Till vadå? till att göra dreads på en tjej på onsdag 😊
Overkill Postat 27 januari 2009 Postat 27 januari 2009 mäh! tänk om hon menade på nått annat ställe än huvudet 😄
Recommended Posts