Neosus Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 (redigerat) Jag verkar ha blivit problemfixarn...den som man kan prata med om vad som helst. Två tjejpolare har velat snacka med mig om deras problem...vet inte riktigt vad jag tycker om det. Kul att ställa upp, men finns det verkligen inte någon annan som är bättre lämpad än mig...? 😲 Helt plötsligt ser jag JD framför mig som råkar öppna munnen när Carla och Elliot har ett litet bråk. 😲 Jag vet vilken du menar! När Elliot och Carla sitter i soffan och J.D. lägger sig i deras argument, spolar sen tillbaka tiden och gör det igen. 😄 Jepp! 😄 Försökte hitta klippet på youtube, men fastnade och garvade åt klippet jag postade ovanför. 😄 Haha, nja, så illa är det nog inte. 😄 Tycker bara att jag är den person man ABSOLUT INTE ska anförtro sig åt. 😄 Varför inte? Jag menar, då kan du ju passa på att ta dom på boppisarna.. 😄 Edit: hähä Redigerat 26 januari 2009 av Neosus
Gote Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Alltså, wtf.. 😲 😄 Påminner mig om när jag flyttade till Italien. En av de första kvällarna zappade jag omkring på teven och plötsligt dök Ernst Hugo Järegård upp i rutan - pladdrande på italienska! 😲 Kan meddela att Riket är ännu mer bisarr när den är dubbad! 😄
Micke H Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Jag verkar ha blivit problemfixarn...den som man kan prata med om vad som helst. Två tjejpolare har velat snacka med mig om deras problem...vet inte riktigt vad jag tycker om det. Kul att ställa upp, men finns det verkligen inte någon annan som är bättre lämpad än mig...? 😲 Helt plötsligt ser jag JD framför mig som råkar öppna munnen när Carla och Elliot har ett litet bråk. 😄 Jag vet vilken du menar! När Elliot och Carla sitter i soffan och J.D. lägger sig i deras argument, spolar sen tillbaka tiden och gör det igen. 😄 Jepp! 😄 Försökte hitta klippet på youtube, men fastnade och garvade åt klippet jag postade ovanför. 😄 Haha, nja, så illa är det nog inte. 😄 Tycker bara att jag är den person man ABSOLUT INTE ska anförtro sig åt. 😄 Varför inte? Jag menar, då kan du ju passa på att ta dom på boppisarna.. 😄 Edit: hähä Det är nog av just den anledningen dom inte borde anförtro sig åt mig... 😲
Neosus Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Jag verkar ha blivit problemfixarn...den som man kan prata med om vad som helst. Två tjejpolare har velat snacka med mig om deras problem...vet inte riktigt vad jag tycker om det. Kul att ställa upp, men finns det verkligen inte någon annan som är bättre lämpad än mig...? 😲 Helt plötsligt ser jag JD framför mig som råkar öppna munnen när Carla och Elliot har ett litet bråk. 😄 Jag vet vilken du menar! När Elliot och Carla sitter i soffan och J.D. lägger sig i deras argument, spolar sen tillbaka tiden och gör det igen. 😄 Jepp! 😄 Försökte hitta klippet på youtube, men fastnade och garvade åt klippet jag postade ovanför. 😄 Haha, nja, så illa är det nog inte. 😄 Tycker bara att jag är den person man ABSOLUT INTE ska anförtro sig åt. 😄 Varför inte? Jag menar, då kan du ju passa på att ta dom på boppisarna.. 😄 Edit: hähä Det är nog av just den anledningen dom inte borde anförtro sig åt mig... 😲 Haha 😄
Pico Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 http://se.youtube.com/watch?v=FSHmSusgjFU 😲 Måste vara en av de bästa serierna någonsin. 😲
Pazo Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 De tråkiga micke är ju att du hamnar fett mkt i "vännfacket" med alla brudar! 😲
Pico Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Alltså, wtf.. 😲 😄 Påminner mig om när jag flyttade till Italien. En av de första kvällarna zappade jag omkring på teven och plötsligt dök Ernst Hugo Järegård upp i rutan - pladdrande på italienska! 😲 Kan meddela att Riket är ännu mer bisarr när den är dubbad! 😄 😄
Pazo Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 na na nananana na na nananana na nanan na na na na
Pico Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 De tråkiga micke är ju att du hamnar fett mkt i "vännfacket" med alla brudar! 😲 Jepp, kräv threesome eller get-the-fuck-outta-here-some. 😲
Gote Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 http://se.youtube.com/watch?v=FSHmSusgjFU 😲 Måste vara en av de bästa serierna någonsin. 😄 Absolut! Den och ... 😲
Pico Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 http://se.youtube.com/watch?v=FSHmSusgjFU 😲 Måste vara en av de bästa serierna någonsin. 😄 Absolut! Den och ... 😲 Hmm, den där gick på SVT för några år sedan, visst?
Gote Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 http://se.youtube.com/watch?v=FSHmSusgjFU 😄 Måste vara en av de bästa serierna någonsin. 😄 Absolut! Den och ... 😲 Hmm, den där gick på SVT för några år sedan, visst? No habla SVT. Yo no tengo TV... 😲
Overkill Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 http://se.youtube.com/watch?v=FSHmSusgjFU 😄 Måste vara en av de bästa serierna någonsin. 😄 Absolut! Den och ... 😲 Hmm, den där gick på SVT för några år sedan, visst? No habla SVT. Yo no tengo TV... 😲 ¡Eres loco!
Dingbats Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Så, nu har jag fixat lite egobilder ifall man behöver det nån gång.
Gote Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Så, nu har jag fixat lite egobilder ifall man behöver det nån gång. Kinky! 🤪
Overkill Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Så, nu har jag fixat lite egobilder ifall man behöver det nån gång. Väldigt tacksamt citat för manipulation, men det är alldeles för lätt för att vara kul. 🤪
Dingbats Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Så, nu har jag fixat lite egobilder ifall man behöver det nån gång. Väldigt tacksamt citat för manipulation, men det är alldeles för lätt för att vara kul. 😛 Legobilder? 🤪
Pico Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Så, nu har jag fixat lite legobilder ifall man behöver det nån gång. Väldigt tacksamt citat för manipulation, men det är alldeles för lätt för att vara kul. 😛 🤪
Pico Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Så, nu har jag fixat lite egobilder ifall man behöver det nån gång. Väldigt tacksamt citat för manipulation, men det är alldeles för lätt för att vara kul. 😛 Legobilder? 🤪 mäh! 😄
Overkill Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Så, nu har jag fixat lite goatseebilder ifall man behöver det nån gång. Väldigt tacksamt citat för manipulation, men det är alldeles för lätt för att vara kul. 😄 Legobilder? 🤪 mäh! 😄 nää 😛
Recommended Posts