Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Är dignis på sjukan eller vadå? Inte fått tag på honom! 😎

Varför skulle dingis vara på sjukan? 😱

och te! har en kopp därnere som väntar med fett mycket honung. vet inte om påsen jag tog är god dock, känner inte nån lukt typ. 😛

Postat
Får ta en kopp te istället. Men det är väl som att be en heroinist injicera en sport-bh.

Nu har du sjunkit lågt... 😱

Postat
Är dignis på sjukan eller vadå? Inte fått tag på honom! 😛

och te! har en kopp därnere som väntar med fett mycket honung. vet inte om påsen jag tog är god dock, känner inte nån lukt typ. 😛

en kopp te "där nere"?

aj... 😎

Postat
Är dignis på sjukan eller vadå? Inte fått tag på honom! 😎

Du sa du skulle dit, å du inte svarar på msn... ergo.. du är där! 😛

Postat
killis menade jag såklart! hahahaha 😱

Ja men med sjukan menade jag vårdcentralen såklart! 😎

du är kass! och varför svarar du inte på msn? 😛

Postat

Jag verkar ha blivit problemfixarn...den som man kan prata med om vad som helst. Två tjejpolare har velat snacka med mig om deras problem...vet inte riktigt vad jag tycker om det. Kul att ställa upp, men finns det verkligen inte någon annan som är bättre lämpad än mig...? 😱

Postat
Jag verkar ha blivit problemfixarn...den som man kan prata med om vad som helst. Två tjejpolare har velat snacka med mig om deras problem...vet inte riktigt vad jag tycker om det. Kul att ställa upp, men finns det verkligen inte någon annan som är bättre lämpad än mig...? 😲

Ja? 😲

Postat
Jag verkar ha blivit problemfixarn...den som man kan prata med om vad som helst. Två tjejpolare har velat snacka med mig om deras problem...vet inte riktigt vad jag tycker om det. Kul att ställa upp, men finns det verkligen inte någon annan som är bättre lämpad än mig...? 😲

Helt plötsligt ser jag JD framför mig som råkar öppna munnen när Carla och Elliot har ett litet bråk. 😲

Postat

Helt plötsligt ser jag JD framför mig som råkar öppna munnen när Carla och Elliot har ett litet bråk. 😲

Jag vet vilken du menar! När Elliot och Carla sitter i soffan och J.D. lägger sig i deras argument, spolar sen tillbaka tiden och gör det igen. 😄

Postat

Jag vet vilken du menar! När Elliot och Carla sitter i soffan och J.D. lägger sig i deras argument, spolar sen tillbaka tiden och gör det igen. 😄

Jepp! 😄

Försökte hitta klippet på youtube, men fastnade och garvade åt klippet jag postade ovanför. 😄

Postat

Jepp! 😄

Försökte hitta klippet på youtube, men fastnade och garvade åt klippet jag postade ovanför. 😄

Haha, nja, så illa är det nog inte. 😄

Tycker bara att jag är den person man ABSOLUT INTE ska anförtro sig åt. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.