Overkill Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 ett annat bra sätt är att dricka dricka ur urkopparkoppar. en enorm orm jag brukar sitta och tänka på det på bussen men jag kommer inte på någon mer sån.
Pazo Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 fast iofs.. både nötter och frön är ganska kolhydratrika... MÄH! Ska jag behöva börja bunkra makrill istället? 😆
debatt Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Äre när kroppen tar energi från musklerna? Gör man det är det njurarna som håller på att paja. Då är det ridå ner...
Fidden Postat 22 maj 2009 Trådstartare Postat 22 maj 2009 Äre när kroppen tar energi från musklerna? nä, det är när fettet bryts ner i nån svältmekanism.
Fidden Postat 22 maj 2009 Trådstartare Postat 22 maj 2009 pazo, du kan käka såndär rökt böckling som man kan hitta bland sillburkar och sånt i affären, funkar nog som snacks och innehåller typ 0 kolhydrater 😆
Pico Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 nä, det är när fettet bryts ner i nån svältmekanism. Minns jag såg någon dokumentär om några som skulle bestiga everest eller något. Mängden energi de gjorde av med var enorm förstås, och i slutet på deras äventyr när alla lager försvunnit så luktade en del av dem aceton. Vilket de sa berodde på att kroppen tog energi från just musklerna.
Pico Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 pazo, du kan käka såndär rökt böckling som man kan hitta bland sillburkar och sånt i affären, funkar nog som snacks och innehåller typ 0 kolhydrater 😆 Oh, satan vad gott. 😄
Pazo Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Oh, satan vad gott. 😆 FAN VA GOTT! Inte tänkt på de 😄 Böckling å markill ftw! 😄
Fidden Postat 22 maj 2009 Trådstartare Postat 22 maj 2009 Minns jag såg någon dokumentär om några som skulle bestiga everest eller något. Mängden energi de gjorde av med var enorm förstås, och i slutetpå deras äventyr när alla lager försvunnit så luktade en del av dem aceton. Vilket de sa berodde på att kroppen tog energi från just musklerna. ja, om man inte käkar en massa protein så kommer musklerna gå åt i en såndär diet. jag tycker inte man ska köra på en strikt atkins-diet (som väl i princip är det jag beskrivit ovan), men det är nog bra om man tar in samma mängd energi genom mestadels fett istället för kolhydrater, just för att hålla fettförbränningen igång.
Fidden Postat 22 maj 2009 Trådstartare Postat 22 maj 2009 när man gymmar så SKA man väl dessutom käka kolhydrater (gärna snabba dessutom) i samband med träningen, för att få ut som mest av det... och för att kroppen ska återhämta sig.
Pazo Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Japp! Men med dedär grejerna jag körde så får jag ju tillräckligt kolhydrater för att återhämta liksom. så sen efter de äre bara te å inte äta mer!
Fidden Postat 22 maj 2009 Trådstartare Postat 22 maj 2009 det är en hel vetenskap det där, och jag blir yr så fort jag börjar tänka på det. 😆
Pazo Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Jag mä lite! Känns ändå som om man kan hålla en rätt normal diet men liksom börja springa å konditionsträna mer så man håller igång förbränningen ändå!
Fidden Postat 22 maj 2009 Trådstartare Postat 22 maj 2009 jag har förresten nästan precis 4 månader till målgång i min träning... blir väl typ att köra på i tre månader till och sen panikdieta sista månaden när man märker att det inte hänt nåt 😆
Pazo Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 För jag har iaf för mig att min polares lillebror gör så. Och hans favorit-skällsord/"svordom" är just ordet FETT. så han har inte mkt på sånt på sin kropp 😆
Fidden Postat 22 maj 2009 Trådstartare Postat 22 maj 2009 För jag har iaf för mig att min polares lillebror gör så.Och hans favorit-skällsord/"svordom" är just ordet FETT. så han har inte mkt på sånt på sin kropp 😄 mm, funkar ju det också om man inte har fucking ålderskrämpor i lederna 😆
Krokodil Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Mm, tycker sånt är skitkul. Skrev projektarbete om kommunismens problem i ett modernt samhälle, så jag läste manifestet inför det, och håller på och skriver en uppsats om demokrati i filosofin nu. Har en artikel av Sofia Näsström som är nån doktor vid Stockholms universitet om vertikala och horisontella kriteriet, och problemet med att konstituera ett folk (vad är ett folk?). Hade varit intressant att läsa Tännsjös idéer om global demokrati, men det hinner jag inte innan det ska in. Majoritetens diktatur. 😆
Pico Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 mm, funkar ju det också om man inte har fucking ålderskrämpor i lederna 😆 Jo, jag har sådana krämpor. Framförallt i motivationsleden i hjärnan.
Pazo Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 mm, funkar ju det också om man inte har fucking ålderskrämpor i lederna 😆 😄 Mina ben börjar ju känna av sånt lite me nu tror jag 😄
Fidden Postat 22 maj 2009 Trådstartare Postat 22 maj 2009 😄Mina ben börjar ju känna av sånt lite me nu tror jag 😆 Lät som lite överansträngda benhinnor bara. Det går över 😄
Overkill Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Fast frukost klockan fyra. Det är nog bara idioti. BRA! screw hälsonördarna!
Neosus Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Jo, jag har sådana krämpor. Framförallt i motivationsleden i hjärnan. 😆 Den leden har jag slitit ut förlängesen 😄
Recommended Posts