Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Ja du vet... är det inte stan som kräks så fort den där tjejen dyker upp?

jag tänkte att overkillen kanske typ blir "klar" så fort han ser en tjej 😎

☺️

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Imagine no possessions

I wonder if you can

No need for greed or hunger

A brotherhood of man

Imagine all the people

Sharing all the world

Borde inte Imagine vara piratpartiets hymn?

Postat

nä det gick väl bra! men skulle ju så klart göra bort mig i slutet. hon bara "ja hejdå" och så antog jag väl hon skulle säga vi ses, så när hon sa "ha det bra" så svarade jag glatt "det gör vi!" och sen bara "eeeh, vi ses också!" ☺️

Postat

SPRING I BENEEEEEN!!!! GGAAAAAAAHH!!!!!111!!11

vill springa NU NU NU!

har väntat sedan i fucking måndags eller nåt sånt. Det suger att tvingas behärska sig bara för att de där värdelösa lederna ska hinna återhämta sig. Men imorgon ska jag iallafall ut, jag skiter i att det ska regna.

Blir ju för övrigt lätt att försöka sova nu ☺️

Postat

A vision

A dream

The earthquake and storm

Enslaved by our blight

The earthquake and storm

By our own hands we are torn

We are dead as we're born

In a lie

The weak and the scorn

Slay the next as we mourn

Till our last breath alive

Pray to the sky

Watch them die

Feed the fire

Honor the lie

Multiply

Shedding blood our remedy

Postat (redigerat)

☺️

Ja, jag tycker också det är intressant. Har blivit ett av mina större intressen, mycket tid går till att hobbyläsa inom liberalismen. Och drogfrågan är bara ett litet fragment av vad som finns att diskutera.

Redigerat av Krokodil
Postat
😎

Ja, jag tycker också det är intressant. Har blivit ett av mina större intressen, mycket tid går till att hobbyläsa inom liberalismen. Och drogfrågan är bara ett litet fragment av vad som finns att diskutera.

Mm, tycker sånt är skitkul. Skrev projektarbete om kommunismens problem i ett modernt samhälle, så jag läste manifestet inför det, och håller på och skriver en uppsats om demokrati i filosofin nu. Har en artikel av Sofia Näsström som är nån doktor vid Stockholms universitet om vertikala och horisontella kriteriet, och problemet med att konstituera ett folk (vad är ett folk?). Hade varit intressant att läsa Tännsjös idéer om global demokrati, men det hinner jag inte innan det ska in.

Postat

Sådär!

Druckit upp kaffet nu! 😄

Vakna! tallrik me gröt, dra te gymmet... gymma bröst å biceps! Fett najs!

sen dra hem äta äggvitor å tallrik med yoghurt å musli! sen kaffet efter ja! 😛

FETT SKÖNT!

Fast jag är lite i fiddens sits... jag ville springa idag men jag gjorde de inte. Har märkt att jag har ont runt vaderna å smalbenet när jag anstränger benen. så jag tare lugnt med springande nu... 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.