Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Ja du vet... är det inte stan som kräks så fort den där tjejen dyker upp? jag tänkte att overkillen kanske typ blir "klar" så fort han ser en tjej 😎 ☺️
Fidden Postat 21 maj 2009 Trådstartare Postat 21 maj 2009 Imagine no possessions I wonder if you can No need for greed or hunger A brotherhood of man Imagine all the people Sharing all the world Borde inte Imagine vara piratpartiets hymn?
Overkill Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 nä det gick väl bra! men skulle ju så klart göra bort mig i slutet. hon bara "ja hejdå" och så antog jag väl hon skulle säga vi ses, så när hon sa "ha det bra" så svarade jag glatt "det gör vi!" och sen bara "eeeh, vi ses också!" ☺️
Fidden Postat 21 maj 2009 Trådstartare Postat 21 maj 2009 SPRING I BENEEEEEN!!!! GGAAAAAAAHH!!!!!111!!11 vill springa NU NU NU! har väntat sedan i fucking måndags eller nåt sånt. Det suger att tvingas behärska sig bara för att de där värdelösa lederna ska hinna återhämta sig. Men imorgon ska jag iallafall ut, jag skiter i att det ska regna. Blir ju för övrigt lätt att försöka sova nu ☺️
Krokodil Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 A vision A dream The earthquake and storm Enslaved by our blight The earthquake and storm By our own hands we are torn We are dead as we're born In a lie The weak and the scorn Slay the next as we mourn Till our last breath alive Pray to the sky Watch them die Feed the fire Honor the lie Multiply Shedding blood our remedy
Krokodil Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 (redigerat) ☺️ Ja, jag tycker också det är intressant. Har blivit ett av mina större intressen, mycket tid går till att hobbyläsa inom liberalismen. Och drogfrågan är bara ett litet fragment av vad som finns att diskutera. Redigerat 21 maj 2009 av Krokodil
Micke H Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 The blood taste in my mouth only leave me wanting for more
Overkill Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 😎 Ja, jag tycker också det är intressant. Har blivit ett av mina större intressen, mycket tid går till att hobbyläsa inom liberalismen. Och drogfrågan är bara ett litet fragment av vad som finns att diskutera. Mm, tycker sånt är skitkul. Skrev projektarbete om kommunismens problem i ett modernt samhälle, så jag läste manifestet inför det, och håller på och skriver en uppsats om demokrati i filosofin nu. Har en artikel av Sofia Näsström som är nån doktor vid Stockholms universitet om vertikala och horisontella kriteriet, och problemet med att konstituera ett folk (vad är ett folk?). Hade varit intressant att läsa Tännsjös idéer om global demokrati, men det hinner jag inte innan det ska in.
Pazo Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Sådär! Druckit upp kaffet nu! 😄 Vakna! tallrik me gröt, dra te gymmet... gymma bröst å biceps! Fett najs! sen dra hem äta äggvitor å tallrik med yoghurt å musli! sen kaffet efter ja! 😛 FETT SKÖNT! Fast jag är lite i fiddens sits... jag ville springa idag men jag gjorde de inte. Har märkt att jag har ont runt vaderna å smalbenet när jag anstränger benen. så jag tare lugnt med springande nu... 😛
Pazo Postat 22 maj 2009 Postat 22 maj 2009 Bättre än sex. BARA FÖR DU INTE HAFT DE PÅ LÄÄÄÄÄÄNGE!!! 😛 flåt jag var tvungen 😛
Recommended Posts