Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

wierd, jag har en såndär dag då jag tycker dream theater är skitbra... händer inte så ofta.

Postat (redigerat)

Seriöst, jag skulle typ dräpa för att få ha ett fotbolls-VM på TV nu.

Edit: Eller uhm, vadå seriöst? Menar jag det? 😆

Redigerat av Pico
Postat
😆

han får hoppas att hon inte vill flytta ut då.

Fast hon försöker väl lite då och då. Den där intervjun tex? 😆

Postat

Bend it like Beckham på ettan. Ibland chockar SVT och bryter av från sin kärlek till 40-50-talsmatinéer.

Antar jag inte kommer närmre fotbolls-vm än så idag. 😆

Postat

Okej, det där var pinsamt... 😆

Var nere i tvättstugan och stoppade i tvätten. Kommer sen på att jag fortfarande har på mig samma tröja från igår, som är jävligt snygg. Ska kanske ut ikväll eller imorgon och vill gärna ha den igen. Så jag letar igenom smutstvätten efter en hyfsat ful tröja att byta med. Jag kollar att ingen är i närheten och drar sen av mig tröjan för att kunna byta mot den fulare.

Och SJÄLVKLART öppnas dörren precis då! Och det är inte vem som helst, det är bruden från våningen under jag spanat in ett tag! Jag byter till nya tröjan fort som fan, men hon hinner ju självklart se... 😱 Hon undrade om det går bra för mig. "Jarå, det går bra", mumlar jag lite halvgenerat och fortsätter stoppa in tvätten. Men fan vad hon såg road ut... 😆

Postat
Okej, det där var pinsamt... 😆

Var nere i tvättstugan och stoppade i tvätten. Kommer sen på att jag fortfarande har på mig samma tröja från igår, som är jävligt snygg. Ska kanske ut ikväll eller imorgon och vill gärna ha den igen. Så jag letar igenom smutstvätten efter en hyfsat ful tröja att byta med. Jag kollar att ingen är i närheten och drar sen av mig tröjan för att kunna byta mot den fulare.

Och SJÄLVKLART öppnas dörren precis då! Och det är inte vem som helst, det är bruden från våningen under jag spanat in ett tag! Jag byter till nya tröjan fort som fan, men hon hinner ju självklart se... 😱 Hon undrade om det går bra för mig. "Jarå, det går bra", mumlar jag lite halvgenerat och fortsätter stoppa in tvätten. Men fan vad hon såg road ut... 😆

😄

Bra att hon var road då, hon kunde ju blitt arg, kallat dig blottare och kastat ett storpack VIA-tvättmedel i skallen på dig. 😄

Postat
haha, perfekt juh! snart har du 3 kvinns i lägenheten 😆

Usch, sånt där ser alltid så bra ut på papper... 😆

Postat

Mannen kommer in till frun i sovrummet med ett får under armen och säger: det här är grisen jag knullar när du inte vill. -Men det där är ingen gris, det är ett får, säger frun. Då säger mannen: jag pratar inte med dej!

Postat
tröttnat på filmen?

Konstaterade bara att den gick, har sett den förr och känner inte att jag nödvändigtvis måste se den igen. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.