Fidden Postat 21 maj 2009 Trådstartare Postat 21 maj 2009 wierd, jag har en såndär dag då jag tycker dream theater är skitbra... händer inte så ofta.
Pazo Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Händer ytterst sällan här också. Men ibland (typ en gång per år) så sätter jag på nån skiva å gillar den!
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 (redigerat) Seriöst, jag skulle typ dräpa för att få ha ett fotbolls-VM på TV nu. Edit: Eller uhm, vadå seriöst? Menar jag det? 😆 Redigerat 21 maj 2009 av Pico
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 (redigerat) Tror den här tanten bor i Per Morberg: Redigerat 21 maj 2009 av Pico
Fidden Postat 21 maj 2009 Trådstartare Postat 21 maj 2009 😆 han får hoppas att hon inte vill flytta ut då.
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 😆han får hoppas att hon inte vill flytta ut då. Fast hon försöker väl lite då och då. Den där intervjun tex? 😆
Fidden Postat 21 maj 2009 Trådstartare Postat 21 maj 2009 jag tänkte mig mer som i den där alienscenen, fast med hjälp av kniven 😆
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Bend it like Beckham på ettan. Ibland chockar SVT och bryter av från sin kärlek till 40-50-talsmatinéer. Antar jag inte kommer närmre fotbolls-vm än så idag. 😆
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 jag tänkte mig mer som i den där alienscenen, fast med hjälp av kniven 😆 😆
Micke H Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Okej, det där var pinsamt... 😆 Var nere i tvättstugan och stoppade i tvätten. Kommer sen på att jag fortfarande har på mig samma tröja från igår, som är jävligt snygg. Ska kanske ut ikväll eller imorgon och vill gärna ha den igen. Så jag letar igenom smutstvätten efter en hyfsat ful tröja att byta med. Jag kollar att ingen är i närheten och drar sen av mig tröjan för att kunna byta mot den fulare. Och SJÄLVKLART öppnas dörren precis då! Och det är inte vem som helst, det är bruden från våningen under jag spanat in ett tag! Jag byter till nya tröjan fort som fan, men hon hinner ju självklart se... 😱 Hon undrade om det går bra för mig. "Jarå, det går bra", mumlar jag lite halvgenerat och fortsätter stoppa in tvätten. Men fan vad hon såg road ut... 😆
Fidden Postat 21 maj 2009 Trådstartare Postat 21 maj 2009 haha, perfekt juh! snart har du 3 kvinns i lägenheten 😆
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Okej, det där var pinsamt... 😆 Var nere i tvättstugan och stoppade i tvätten. Kommer sen på att jag fortfarande har på mig samma tröja från igår, som är jävligt snygg. Ska kanske ut ikväll eller imorgon och vill gärna ha den igen. Så jag letar igenom smutstvätten efter en hyfsat ful tröja att byta med. Jag kollar att ingen är i närheten och drar sen av mig tröjan för att kunna byta mot den fulare. Och SJÄLVKLART öppnas dörren precis då! Och det är inte vem som helst, det är bruden från våningen under jag spanat in ett tag! Jag byter till nya tröjan fort som fan, men hon hinner ju självklart se... 😱 Hon undrade om det går bra för mig. "Jarå, det går bra", mumlar jag lite halvgenerat och fortsätter stoppa in tvätten. Men fan vad hon såg road ut... 😆 😄 Bra att hon var road då, hon kunde ju blitt arg, kallat dig blottare och kastat ett storpack VIA-tvättmedel i skallen på dig. 😄
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 haha, perfekt juh! snart har du 3 kvinns i lägenheten 😆 Usch, sånt där ser alltid så bra ut på papper... 😆
Fidden Postat 21 maj 2009 Trådstartare Postat 21 maj 2009 Ser kvinnor bra ut på papper? 😆 det beror på kvinnan.
Neosus Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Dom bah ser ut som ett blädderblock i ansiktet typ lixom
Micke H Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Mannen kommer in till frun i sovrummet med ett får under armen och säger: det här är grisen jag knullar när du inte vill. -Men det där är ingen gris, det är ett får, säger frun. Då säger mannen: jag pratar inte med dej!
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 tröttnat på filmen? Konstaterade bara att den gick, har sett den förr och känner inte att jag nödvändigtvis måste se den igen. 😄
Recommended Posts