Pazo Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 HAHAH!! "kvinna sökes för misshandel" Hej! jag är en ung kille i mina bästa dagar. Problemet är att jag har mycket updämd ilska inombords Så nu söker jag att få ut mina aggressioner Därför söker jag dig av motsatta kön som skulle vilja stå på motagarsidan av min ilska Du ska vara öppen för sexuellt ofredande samt slag med tillhyggen. Är du snygg är det ett plus. 😄
Overkill Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 HAHAH!! "kvinna sökes för misshandel" Hej! jag är en ung kille i mina bästa dagar. Problemet är att jag har mycket updämd ilska inombords Så nu söker jag att få ut mina aggressioner Därför söker jag dig av motsatta kön som skulle vilja stå på motagarsidan av min ilska Du ska vara öppen för sexuellt ofredande samt slag med tillhyggen. Är du snygg är det ett plus. 😄 det är skilnad på söks och sökes 😄 /Overkill teh partypooper
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 (redigerat) det är skilnad på söks och sökes 😄 /Overkill teh partypooper Antar du eller vet? Show me the money! 😄 Edit: /Pico teh partypooper-catcher-with-a-glove-and-thrower-backer 😄 Redigerat 21 maj 2009 av Pico
Pazo Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Jag ser "sökes" i den typen av annonser hela tiden! så el shut the fuck upo killis! 😄
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 (redigerat) Jag ser "sökes" i den typen av annonser hela tiden! så el shut the fuck upo killis! 😄 Fick för mig att det inte var "sökes" i annonser han funderade över, utan nyheten med ordet "söks" och att de skiljer sig. Edit: Uhm, vilket blir typ samma sak men... från andra hållet. 😄 Tror jag behöver en kaffe. 😄 Redigerat 21 maj 2009 av Pico
Overkill Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Antar du eller vet? Show me the money! 😄 Edit: /Pico teh partypooper-catcher-with-a-glove-and-thrower-backer 😄
Overkill Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Fick för mig att det inte var "sökes" i annonser han funderade över, utan nyheten med ordet "söks" och att de skiljer sig. precis! sökes i annonser säger man ju, och en brottsling till exempel söks, inte sökes. typ.
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 precis! sökes i annonser säger man ju, och en brottsling till exempel söks, inte sökes. typ. Fast du pratar om vana nu, eller finns det någon egentlig skillnad? 😄
Overkill Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Fast du pratar om vana nu, eller finns det någon egentlig skillnad? 😄 språket skapas ju av vana, så det blir ju en skillnad! eller nått 😄 ja, pazo, du hade rätt fast ändå fel.
Pazo Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Mäh! Då fanns det ju absolut ingen anledning till att klaga! 😄
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 språket skapas ju av vana, så det blir ju en skillnad! eller nått 😄 ja, pazo, du hade rätt fast ändå fel. Mja, men det säger ju inte nödvändigtvis att de betyder olika saker.
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 (redigerat) Damn, lagade potatismos och fiskpinnar igår, och rörde ihop en hel påse mos. tog vad jag trodde var hälften till middag och skulle spara resten till lunchen idag. Men fan, det är ju ett helt berg av mos ju... 😄 Och här sitter man och klagar på att man har för mycket mat på talriken... 😄 Redigerat 21 maj 2009 av Pico
Fidden Postat 21 maj 2009 Trådstartare Postat 21 maj 2009 (redigerat) det är skilnad på söks och sökes 😄 /Overkill teh partypooper /pooping on teh poop Redigerat 21 maj 2009 av Fidden
Pico Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Hahaha, denna hade jag missat 😆 Anfall är bästa försvar! 😆
Recommended Posts