Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
ja okej då! men nu vägde jag mig precis igen och då var det 73.6. tror nog vågen är lite konstig. 😲

It's the brand new line of Ashton Kutcher Scales called "Punk'd".

Postat

Veklingar! Jag är en robust figur på 68 stolta kilon. Rätt säker på jag är 1.85 lång dessutom. Är väl på på gränsen till undernärd antar jag.

Postat
jag är littleboned och 1.61m lång! 😛 detdu! (med bone menar jag bones för att ta bort eventuella tolkningar)

ps: Min snopp är rätt stor faktiskt! Ds

så säger alla!

Postat

om du käkade upp chipsen du pratade om, är det inte så konstigt att du gått upp. Inte det att chipsens fett lagt sig på kroppen, men chips brukar vara salta och då får man högre blodvolym.

Postat
fast chipsen åt jag hälften av innan första mätningen och andra hälften åt jag upp efter sista mätningen!

japp, men du blev säkert törstig och drack vatten efter första mätningen?

Postat
japp, men du blev säkert törstig och drack vatten efter första mätningen?

mm, hittade en cola i skåpet som jag började halsa ur och insåg sen att det var turkisk peppar, så det åkte ut på golvet. 😛

Postat (redigerat)

haha, klenfisar. 179 och 74 kg. bf på 15-17% nånstans. (enligt denna kalkylatorn)

Redigerat av Fidden
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.