Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
då kan jag meddela att du pissade 3 dl 😄

Är du säker på det? Jag hittar inte densiteten för urin i Formler och tabeller... 😏

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Mitt frosseri betalade av sig ganska rejält. Hela vägen ner till sjukhuset var jag helt trött och paltkomig. Var jättekort mot den vänliga personalen, och de trodde jag typ skulle dö för att jag såg så trött ut. Sen när det var klart satte jag mig och tog min gratisfika och tog det lugnt en 10 minuter eller så. Sen var jag fan PIGGARE än jag varit på flera dagar! Det blev en rask promenad hem, 5 km uppförsbacke 😏

(och eftersom vädret tydligen är intressant, kan jag meddela att det först var uppehåll med lite solglimtar, sen regn, och sist strålande solsken)

Du kastade inte möjligen något ägg på vägen?

Postat
Är du säker på det? Jag hittar inte densiteten för urin i Formler och tabeller... 😏

Jag använde den formeln, men det långa decimalsvaret jag fick ut kunde jag ju inte skriva med tanke på antalet gällande siffror i ursprungsvärdet. 😄

Postat
Jag använde den formeln, men det långa decimalsvaret jag fick ut kunde jag ju inte skriva med tanke på antalet gällande siffror i ursprungsvärdet. 😄

Naturligtvis! 😏

drloop (oregistrerad)
Postat

Herregud vad jag är trött.

Måste nog vila.

Har ett hård körschema imorgon, avslutar med Stonefunkers konsert!

Postat
Oj, för/på vad?

En skiva jag beställde i mars. De drog 169 kr från kontot då, och sen i april satte de in pengarna igen, och nu vill de att jag ska betala tillbaks dem + en kravavgift.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.