Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
varför ser det ut som 80-talet när man tittar på fighting från 95?

Jag tänker "Bas Rutten" när du säger så. 😄

så långt har jag inte kommit än, är bara på UFC 5 än, han kommer inte in i bilden förrän UFC 18 😄

Postat
haha, toapappret vart slut! och ajg hittade inga fler! så jag tog hushållspapper 🤪

... säger han när han sitter där framför datorn. Jag trodde du hade flickvän 😛

Postat
varför ser det ut som 80-talet när man tittar på fighting från 95?

Jag tänker "Bas Rutten" när du säger så. 🤪

så långt har jag inte kommit än, är bara på UFC 5 än, han kommer inte in i bilden förrän UFC 18 😛

Jo, fast det finns några härliga klipp med Bas från Pancrase, innan han gick in i UFC. 🙂

Postat (redigerat)
haha, toapappret vart slut! och ajg hittade inga fler! så jag tog hushållspapper 🤪

Jag är förbi både hushållspapper och kaffefilter och nere på "skånes fåglar" sidan 56.. måste dra och köpa nytt snart..

Redigerat av laxlaxlax
Postat
haha, toapappret vart slut! och ajg hittade inga fler! så jag tog hushållspapper 😎

🙂

Postat
haha, toapappret vart slut! och ajg hittade inga fler! så jag tog hushållspapper 😎

🙂

Hon å johanna låg däckade i sängen ju! 🙂

Postat
ja justfan! Jag snackade ju med MR Miyagi igår... (och nej inte karatekidtränarn utan en elektroduo här från uppsala)

Och nu säger clara att jag var fett töntig med dem! Tydligen bara hade jag sagt te clara "kom hit! de här är mina uppsala idoler" 🙂

Postat

hej! idag har jag sett:

gossip girl s02e10

one tree hill s06e09

one tree hill s06e10

entourage s04e11

entourage s04e12

burn after reading

asgött 😄 nu kollar jag på zodiac.

Postat
ja justfan! Jag snackade ju med MR Miyagi igår... (och nej inte karatekidtränarn utan en elektroduo här från uppsala)

Och nu säger clara att jag var fett töntig med dem! Tydligen bara hade jag sagt te clara "kom hit! de här är mina uppsala idoler" 😄

😆

Postat
hej! idag har jag sett:

gossip girl s02e10

one tree hill s06e09

one tree hill s06e10

entourage s04e11

entourage s04e12

burn after reading

asgött 😄 nu kollar jag på zodiac.

Zodiac är bra 😆

Postat

Alltså nu är det fan lika bra att jag fixar bättre lyssning.. Vet ju inte vad jag håller på med nu när jag mixar. Har fan inte tid att spilla tid på detta.. Fan alltså. Tar 7 år att mixa på en snutt på 1 minut. Helt galet. Fan alltså..

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.