Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Japp!

Vart uppe 6.30, cyklade iväg te min brossa för att låna magsafeladdaren :rolleyes:

cykla hem igen! åt en banan å ett äpple, cyklade bort till min bror (där jag bodde innan också) igen för där ligger sköna löpspåret!

så jag sprang 5km. sen drog jag till närmsta gym.

Där gymmade jag axlar övre rygg och lite lägre ryggen.

Fett skön dag 😎

Postat (redigerat)

soft.

Dagens motion för mig blir att gå 5 km till och från blodtappen. Hemvägen brukar bli ganska spännande, kan hamna avsvimmad i nåt dike eller nåt :rolleyes:

bara att hoppas man landar mjukt.

Redigerat av Fidden
Postat

Jag somnade till i sängen igen och drömde att jag gick upp och att jag var så trött så jag inte kunde se datorskärmen ordentligt, och att det dessutom hade blivit nåt fel med hela mitt musikbiblotek. Sen vaknade jag på riktigt som tur var.

Postat
Vad har du hittat på nu då? 😄

Näe det räcker så... bara så aptrött. Livet är ett fucking jävla battle och jag tröttnar. ☺️

Postat (redigerat)

Know that feeling...but hang in there! Ljuset i slutet på tunneln är INTE ett mötande tåg som kommer krossa dig, jag lovar! </klyschor>

Redigerat av Micke H
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.