Micke H Postat 18 maj 2009 Postat 18 maj 2009 Från och med ikväll så ska jag dela min etta med två tjejer. 😳
Gote Postat 18 maj 2009 Postat 18 maj 2009 Från och med ikväll så ska jag dela min etta med två tjejer. 😳 Beklagar! ☺️
debatt Postat 18 maj 2009 Postat 18 maj 2009 Hon hade inte gjort någon mer låt, då blir det ju svårt att köpa en cd. Sedan stavas förnamnet på tre olika sätt också, dessutom var hon 10 år yngre än vad jag trodde. 😳
Pazo Postat 18 maj 2009 Postat 18 maj 2009 Hej! Fett drygt kommer det bli! De håller på å renoverar balkongerna på fastigheten jag bor i. Hitills har de bara hållt till på andra ställen. Men idag på morgonen började de flytta ställningarna bort till PRECIS UTANFÖR vårt fönster. Där försvann alla solmöjligheter i i tre veckor frammåt! Där försvan även sena oljudsfria morgnar också! 😳
Overkill Postat 18 maj 2009 Postat 18 maj 2009 Today, I had a very intense sexual dream that made me come and left me panting when I woke up. It was the best orgasm I'd ever had. The trouble was, it wasn't about a hot girl, or anything sexy. It was about bacon. FML
Recommended Posts