Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Hur kändes provet gå killis?

det bra kändes, yoda mister.

nä men var väl lite blandat men de viktiga uppgifterna gick bra iaf 🥰 nu ska jag bara äta lite sen åka iväg till replokalen och packa ner lite och sen åka och lämpa av grejer och soundchecka. 😆

Postat
men visst stod det folket först, eller läste jag fel igår?

Jodå, men jag bytte när Pico tjatade om sushi och öl.

Postat
det bra kändes, yoda mister.

nä men var väl lite blandat men de viktiga uppgifterna gick bra iaf 🥰 nu ska jag bara äta lite sen åka iväg till replokalen och packa ner lite och sen åka och lämpa av grejer och soundchecka. 😆

Brejk a lägg ifall du inte dyker upp här mer ikväll.

Postat
Ja! 😆

åfan, men jag är glad att mina bristande läskunskaper bjöd mig på ett extra skratt då iallafall 🥰

Postat (redigerat)
Jodå, men jag bytte när Pico tjatade om sushi och öl.

Säger rätt mycket om din resistans mot sushi och öl. Nämnde det en gång och du benämner det "tjat".

Skall man gissa att sushi är något som dyker upp på matsedeln inom snar framtid? 🥰

Edit: Har btw ett vagt minne av att sushi är din (eller en av) favoriträtt. Utifrån det var det ingen slump att jag nämnde det idag.

Redigerat av Pico
Postat
Säger rätt mycket om din resistans mot sushi och öl. Nämnde det en gång och du benämner det "tjat".

My kung fu is weak... 🥰

Postat
Blev det jobbigt nu Fidden? 🥰

jaaa 😆

jag var tvungen att gå och handla prozak för att komma över den där tröskeln.

Postat

Egentligen vill jag träna lite men jag tränade igår och då borde jag inte träna idag för om jag tränar idag när jag tränade igår finns det en risk att jag får ont i kroppen av allt tränande och då kan jag inte träna på flera dagar sen och jag vill gärna träna så ofta det går utan att bli söndertränad...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.