Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
haha, nostalgisk idag dingis?

WÖÖÖUUUUH WÖÖÖUUUUH

stoppa stocken i min mun!

WÖÖÖUUUUH WÖÖÖUUUUH

jag knarkar knark

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Jobbar som webdesigner. Kan ingenting om det där, har dom olika a-kassor för olika jobb? 🥰

Nja, det är väl som med facken, det finns olika för olika branscher och olika typer av jobb. Villkor och avgifter skiljer väl en del.

Postat

Jag menar, akademikernas A-kassa liksom. Vad jobbar en akademiker med? Lite lagom generiskt... 🥰

Postat

Den är väl dyr för att det är många som plockar ut ersättning därifrån.

Det finns inte lika många arbetslösa elektriker eller akademiker, så de a-kassorna behöver inte betala ut lika mycket ersättning, och då blir avgifterna lägre också...

Postat
men jag skulle ju gå ut på min morgonpromenad... tjipp sålänge!

Godmorgon! Passa på att ta in tidningen när du ändå är ute. 🥰

Postat

Repan vi har nu är ett rum hemma hos pers föräldrar. De hade de till massa förvaring innan men de gick bra att vi gjorde repa av de ändå... Men nu behöver de förvara grejer igen å då kan vi inte va där längre 🙁

Postat (redigerat)
Hur många här läser egentligen tidningen Studio?

Var faktiskt ett tag sedan jag läste den, men det är troligen mest pga. att de inte säljer den på lill-Konsum på området.

Edit: Bläddrade iofs bara här om dagen i Mixologi-numret. 🙁

Redigerat av Pico
Postat

Jag äger endast två kopior av reasonspecialen! 😄

Fick en gratis tydligen 🙁

Det hela med att hänga här började med att jag brukade bläddra i tidningen på biblan när jag gick i gymnasiet. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.