Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hmm, undrar om man kan äta rester från läkemedelstillverkningen, då kanske jobbet blir roligare 😆

Har problem att skriva ansökan, blir bara konstigt hela tiden. Känns bara fel och desperat att söka ett jobb man är överkvalificerad för, bara för att få in en fot i branchen.

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag älskar att "fixa håret" när man är nyrakad om skallen. Man tittar liksom på handduken så äre torrt och klart. 😆

haha, och så är det kul att skriva inköpslistan också.

"Hmm... Behöver jag schampo? NÄ!"

Postat
De anställer väl ogärna överkvalificerade människor också? 😆

ja precis... men man kanske kan köra nånting i stil med "jag är utbildad molekylärbiolog, så jag kan även hjälpa till med laborativt arbete" eller nåt sånt? Typ så att 75%-tjänsten blir 75+25 över sommaren när ordinarie personal har semester eller så.

Postat
ja precis... men man kanske kan köra nånting i stil med "jag är utbildad molekylärbiolog, så jag kan även hjälpa till med laborativt arbete" eller nåt sånt? Typ så att 75%-tjänsten blir 75+25 över sommaren när ordinarie personal har semester eller så.

Jo precis, jag tänker mig att det är annorlunda då "rätt saker" händer inom samma bygge. Fast vad fan vet jag egentligen... 😆

Postat
inte jag heller, det tar emot som faaaan att söka de där tjänsterna 😆

Ptja, men inkomst, självständighet och närhet till A-laget i Uppsala är ju najs också. 🙂

Postat (redigerat)

Satan vad det blåser idag.

Edit: Blev så tyst så jag börjar snacka väder.

Redigerat av Pico
Postat
Ptja, men inkomst, självständighet och närhet till A-laget i Uppsala är ju najs också. 🙂

med A-laget, menar du då alkoholisterna eller längstagänget?

eller vafan, det är väl typ samma sak 😆

Postat
med A-laget, menar du då alkoholisterna eller längstagänget?

eller vafan, det är väl typ samma sak 😆

Jepp, tänkte på det där gänget med Pazo som lagkapten. 🙂

Postat
Vad äter man en dag som denna, då?

Idag är det torsdag, och då äter man ärtsoppa... OCH PANGKAKA!

Postat

Jag får aldrig träningsvärk efter hård styrketräning!

Jo förresten... om jag haft ett uppehåll på mer än en månad, så kanske...

Vad beror det på?

Postat (redigerat)

Overkill, kan du kolla in stadsdelen Mitte åt mig? Sannolikt kommer du att vara där eftersom det är som Inom vallgraven eller Innanför tullarna, centralt..

Brorsan bor där och jag har aldrig vart där.

Vill veta om det finns schyssta små hotell att bo på där under en visit... eller om det BARA finns dyra...

Redigerat av debatt
Postat
Overkill, kan du kolla in stadsdelen Mitte åt mig? Sannolikt kommer du att vara där eftersom det är som Inom vallgraven eller Innanför tullarna, centralt..

Brorsan bor där och jag har aldrig vart där.

Vill veta om det finns schyssta små hotell att bo på där under en visit... eller om det BARA finns dyra...

Är det inte enklare om din bror kollar in det då? 😳

Postat

you know how you can tell these guys are old school rockers????

they actually use the major thirds in their power chords!!!

These kids that play guitar need to learn how to play more than fifth intervals all the time.

It's called...uhhh...harmony

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.