Fidden Postat 14 maj 2009 Trådstartare Postat 14 maj 2009 hmm, undrar om man kan äta rester från läkemedelstillverkningen, då kanske jobbet blir roligare 😆 Har problem att skriva ansökan, blir bara konstigt hela tiden. Känns bara fel och desperat att söka ett jobb man är överkvalificerad för, bara för att få in en fot i branchen.
Fidden Postat 14 maj 2009 Trådstartare Postat 14 maj 2009 Jag älskar att "fixa håret" när man är nyrakad om skallen. Man tittar liksom på handduken så äre torrt och klart. 😆 haha, och så är det kul att skriva inköpslistan också. "Hmm... Behöver jag schampo? NÄ!"
Pico Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 De anställer väl ogärna överkvalificerade människor också? 😆
Fidden Postat 14 maj 2009 Trådstartare Postat 14 maj 2009 De anställer väl ogärna överkvalificerade människor också? 😆 ja precis... men man kanske kan köra nånting i stil med "jag är utbildad molekylärbiolog, så jag kan även hjälpa till med laborativt arbete" eller nåt sånt? Typ så att 75%-tjänsten blir 75+25 över sommaren när ordinarie personal har semester eller så.
Pico Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 ja precis... men man kanske kan köra nånting i stil med "jag är utbildad molekylärbiolog, så jag kan även hjälpa till med laborativt arbete" eller nåt sånt? Typ så att 75%-tjänsten blir 75+25 över sommaren när ordinarie personal har semester eller så. Jo precis, jag tänker mig att det är annorlunda då "rätt saker" händer inom samma bygge. Fast vad fan vet jag egentligen... 😆
Fidden Postat 14 maj 2009 Trådstartare Postat 14 maj 2009 inte jag heller, det tar emot som faaaan att söka de där tjänsterna 😆
Pico Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 inte jag heller, det tar emot som faaaan att söka de där tjänsterna 😆 Ptja, men inkomst, självständighet och närhet till A-laget i Uppsala är ju najs också. 🙂
Pico Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 (redigerat) Satan vad det blåser idag. Edit: Blev så tyst så jag börjar snacka väder. Redigerat 14 maj 2009 av Pico
Fidden Postat 14 maj 2009 Trådstartare Postat 14 maj 2009 Ptja, men inkomst, självständighet och närhet till A-laget i Uppsala är ju najs också. 🙂 med A-laget, menar du då alkoholisterna eller längstagänget? eller vafan, det är väl typ samma sak 😆
Pico Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 med A-laget, menar du då alkoholisterna eller längstagänget? eller vafan, det är väl typ samma sak 😆 Jepp, tänkte på det där gänget med Pazo som lagkapten. 🙂
Pazo Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 Jepp, tänkte på det där gänget med Pazo som lagkapten. 😆 I JUST CANT DO IT CAPTEN!! I JUST CANT!
Overkill Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 ringmuskeln 😆 det vill säga såhär: 🙂 fast på andra sidan
Fidden Postat 14 maj 2009 Trådstartare Postat 14 maj 2009 Vad äter man en dag som denna, då? Idag är det torsdag, och då äter man ärtsoppa... OCH PANGKAKA!
Overkill Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 Idag är det torsdag, och då äter man ärtsoppa... OCH PANGKAKA! JAG HAR ÄTIT PANGKAKA! 😆 åt det förut!
Pazo Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 var är det värst, pazo? 🙂 Mina biceps gör helt sjukt ont. Går med böjda armar 😆
debatt Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 Jag får aldrig träningsvärk efter hård styrketräning! Jo förresten... om jag haft ett uppehåll på mer än en månad, så kanske... Vad beror det på?
debatt Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 (redigerat) Overkill, kan du kolla in stadsdelen Mitte åt mig? Sannolikt kommer du att vara där eftersom det är som Inom vallgraven eller Innanför tullarna, centralt.. Brorsan bor där och jag har aldrig vart där. Vill veta om det finns schyssta små hotell att bo på där under en visit... eller om det BARA finns dyra... Redigerat 14 maj 2009 av debatt
Pico Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 Overkill, kan du kolla in stadsdelen Mitte åt mig? Sannolikt kommer du att vara där eftersom det är som Inom vallgraven eller Innanför tullarna, centralt..Brorsan bor där och jag har aldrig vart där. Vill veta om det finns schyssta små hotell att bo på där under en visit... eller om det BARA finns dyra... Är det inte enklare om din bror kollar in det då? 😳
Micke H Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 you know how you can tell these guys are old school rockers???? they actually use the major thirds in their power chords!!! These kids that play guitar need to learn how to play more than fifth intervals all the time. It's called...uhhh...harmony
Recommended Posts