Dingbats Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Jag glömde duscha idag! Men man SKA vara lite dräggig!
Fidden Postat 13 maj 2009 Trådstartare Postat 13 maj 2009 Jag glömde duscha idag! Men man SKA vara lite dräggig! Kostymen den skaver, och jag Har inte duschat idag... är igår. OCH IDAG SKA JAG SITTA KVAR JAG FUSKADE MED MINA SVAR DEN SVARTA KOSTYMEN SKA AV KOSTYMEN ÄR INTE JAG KOSTYMEN ÄR INTE JAG... Är jag en astronaut? Är jag en astronaut? Är jag en astronaut? Är jag så ensam? (shit, den där låten är en fjortis!)
Fidden Postat 13 maj 2009 Trådstartare Postat 13 maj 2009 Ska vi leka "varför då?" leken? Jag börjar. (Man börjar med ett statement, sedan frågar man "varför då" till det, och svarar på det. Sedan svarar man "varför då" till svaret, och fortsätter tills man är helt lost) #Jag börjar bli lite trött >För att jag är uppe lite sent >För att jag inte gått och lagt mig >För att jag suttit och refreshat en massa sidor utan att nåt har hänt >För att ingen postat nåt kul nånstans >För att de förmodligen också är lite trötta >Det är naturligt att man blir lite trött såhär dags >Det är väl nåt med att cellerna ska återhämta sig eller så >För att de jobbat en hel dag >För att man varit vaken och knallat runt >För att man inte kan sova jämt >För att då får man liggsår >För att man ligger och vrider på sig >För att man aldrig kan hitta en bekväm ställning >För att det alltid känns lite för varmt eller också gör det lite ont i nån arm eller så >För att man ligger på den >För att den sitter ivägen#
Dingbats Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Kostymen den skaver, och jagHar inte duschat idag... är igår. OCH IDAG SKA JAG SITTA KVAR JAG FUSKADE MED MINA SVAR DEN SVARTA KOSTYMEN SKA AV KOSTYMEN ÄR INTE JAG KOSTYMEN ÄR INTE JAG... Är jag en astronaut? Är jag en astronaut? Är jag en astronaut? Är jag så ensam? (shit, den där låten är en fjortis!) Jag lider fortfarande av svår Kent-allergi :S Hagnesta Hill och Isola är ju jättebra och så, men jag klarar inte av dem!
Overkill Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Ska vi leka "varför då?" leken? Jag börjar.(Man börjar med ett statement, sedan frågar man "varför då" till det, och svarar på det. Sedan svarar man "varför då" till svaret, och fortsätter tills man är helt lost) #Jag börjar bli lite trött >För att jag är uppe lite sent >För att jag inte gått och lagt mig >För att jag suttit och refreshat en massa sidor utan att nåt har hänt >För att ingen postat nåt kul nånstans >För att de förmodligen också är lite trötta >Det är naturligt att man blir lite trött såhär dags >Det är väl nåt med att cellerna ska återhämta sig eller så >För att de jobbat en hel dag >För att man varit vaken och knallat runt >För att man inte kan sova jämt >För att då får man liggsår >För att man ligger och vrider på sig >För att man aldrig kan hitta en bekväm ställning >För att det alltid känns lite för varmt eller också gör det lite ont i nån arm eller så >För att man ligger på den >För att den sitter ivägen# 😄 det finns bara en fidden och det är du!
Neosus Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Jag börjar tänka på Mauro Scocco av nån konstig anledning 😄
Dingbats Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 😄 Läs texten och första kommentaren: http://it.slashdot.org/article.pl?sid=09/05/12/2239211
Fidden Postat 14 maj 2009 Trådstartare Postat 14 maj 2009 men shit vad jag sover länge nu för tiden...
Micke H Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 With great power comes great opportunity to ABUSE that power, mwuahahahaha!
Overkill Postat 14 maj 2009 Postat 14 maj 2009 haha, det var visst tre kilometer från alexanderplatz. dock ett kvarter från Karl Marx-allee 🙂
Recommended Posts