Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Min förra bil hade paddlar.

Min nuvarande bil har blinkers. Wow. 😳

Postat

Nej, nu ska jag ge fan i att sabba stämningen här. Jag bootar om och hör av mig när jag mår bättre... 😳

Postat

Eey, ut mere bara! vilken tråd är bättre lämpad än denna? =)

Spotta det på oss, vi kan ta det.

Postat

Spit it out!

Break my heart!

You wanted it from the start!

You got it now, so good-bye

So spit it out, watch me fly...

Postat

Tycker ni jag ska söka jobb som diskare på ett läkemedelsföretag, bara för att möjligen få in foten och sen avancera till roligare arbetsuppgifter?

Eller diskare och diskare... "processoperatör för diskning och sterilisering" är jobbtiteln, men det är ju bara att inse att det är diskning det handlar om 😉

Postat

Roligare arbetsuppgifter från ett diskjobb låter svårt, men har du läst medicin eller mikrobiologi eller nåt så varför inte?

Processingenjör ju f?n bättre än Hygientekniker t.o.m....

Postat

Hmm...

Det är både oroväckande och lite kittlande att de skriver att de "ser gärna manliga sökande".

Postat

men jag vet inte om jag har säd så det räcker åt alla... och vad exakt menar de med "sterilisering" i jobbtiteln, det låter ju lite oroväckande i det avseendet.

Postat

Äh, vafan! Bara att få möjligheten att ha titeln "diskpojke" på visitkortet är skäl nog att söka!

Nu sätter jag mig och skriver en ansökan 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.