Overkill Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Jag ska döda dig tills du är död! En så kallad overkill?
Micke H Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 These are merely patternsPatterns that our temporal minds have made for us In a desperate attempt to make sense Of an unimaginably HUGE and IMPERSONAL universe
Dingbats Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 TACK för din nya avatar Micke! 😏 No offense, men jag Adblockade din förra!
Micke H Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Jag har ju nämligen bytt från den rörliga GIF:en jag vet att du blockade för ganska så länge sedan...
Gote Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 IMPERSONAL universe Fel. Universum är högst personligt och subjektivt. 😏
Micke H Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Fel. Universum är högst personligt och subjektivt. 😏 Du kan va!
Neosus Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Nu går jag ut och lastar i däck i bilen! ...vad jag gör sen har jag ingen aning om 😏 HEJDÅ!! 😄
Dingbats Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 No offence, men varför? Tyckte den var... anskrämlig. 😏 😄
Micke H Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 I've heard it saidThat people come into our lives for a reason Bringing something we must learn And we are led To those who help us most to grow If we let them And we help them in return Well, I don't know if I believe that's true But I know I'm who I am today Because I knew you Like a comet pulled from orbit As it passes a sun Like a stream that meets a boulder Halfway through the wood Who can say if I've been changed for the better? But because I knew you I have been changed for good It well may be That we will never meet again In this lifetime So let me say before we part So much of me Is made of what I learned from you You'll be with me Like a handprint on my heart And now whatever way our stories end I know you have re-written mine By being my friend... I ask forgiveness For the things I've done you blame me for
Pazo Postat 13 maj 2009 Postat 13 maj 2009 Men tjenare krappar! Sitter i skolan nu å läsar viktiga mail! Lämnat ifrån mig min dator till min bror också så den kan ladda 😳 Aja... Föreläsningen börjar kl 15, ska väl sitta å läsa om elektromagnetism fram tills dess. Sådeså! Puss!
Recommended Posts