Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Jahapp! Trasig strömadapter till datorn! Så jag fick lämna in den och därmed är jag helt utan. Ska sitta lite idag å sen lämna in datorn hos min bror på laddning imorgon medan jag är i skolan 😆

Och så får jag hålla på i säkert evigheter tills nån "apple servicetekniker" har kollat på den ☺️

Postat
Jahapp! Trasig strömadapter till datorn! Så jag fick lämna in den och därmed är jag helt utan. Ska sitta lite idag å sen lämna in datorn hos min bror på laddning imorgon medan jag är i skolan 😆

Och så får jag hålla på i säkert evigheter tills nån "apple servicetekniker" har kollat på den ☺️

Inte kul julli-mimer.gif

Postat
jopp!

det är ju nu det blir kul 😉

sitter och väntar på schweiz

😆 Var ett tag sedan de spelade sista matchen.... turneringen är över liksom... ☺️

Såndära schlager du snackar om?

Postat (redigerat)

Tycker svenska låten är helt ok. Men framförandet denna gång var inte särskilt bra, väldigt vekt. Och när hon sjunger vekt tar versen allra mest stryk, som är vek till att börja med. Typ det enda som hon klarade av bra var ett stycke precis innan refrängen, som lät bra. 🙁

EDIT: hur många gånger kan man säga vekt i samma inlägg?

Redigerat av Micke H
Postat (redigerat)
Svenska bidraget var ganska vekt...

japp, platt.

turkiet var bra.

vitrysslands låt är rätt cool, men han som sjöng den är extremt ocool 🙁

bulgarien gjorde ont att lyssna på.

tjeckien tyckte jag var lite kul faktiskt.

resten har jag glömt.

edit: eller inte Schweiz då, men de är ju mina favoriter. nu är det island också, låter bra men lite trist.

Redigerat av Fidden
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.