Neosus Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 🙂 Plötsligt saknar man DoL... Ja han får ta och pallra sig hit nu 😄
Gote Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 Light Of Darkness Exakt! Tunneln vid ljusets slut helt enkelt! 🙂
Fidden Postat 12 maj 2009 Trådstartare Postat 12 maj 2009 (redigerat) ojdå... tydligen har min handlingsplan uppdaterats på AMS, och jag skulle visst ha rapporterat in status senast sista april. Verkar ju stabilt att man inte informerats om det 🙂... nu får man väl ingen ersättning i vilket fall. Redigerat 12 maj 2009 av Fidden
Gote Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 ojdå... tydligen har min handlingsplan uppdaterats på AMS, och jag skulle visst ha rapporterat in status senast sista april. Verkar ju stabilt att man inte informerats om det 🙂... nu får man väl ingen ersättning i vilket fall. Härligt... 😄 Tur att du har tre nya jobb att gå till nu då!
Fidden Postat 12 maj 2009 Trådstartare Postat 12 maj 2009 Fredrik gjorde vilken "hest er du?" din quiz och resultatet är klad hest du er klad hest. din höksta drömm er fred i verlden
Fidden Postat 12 maj 2009 Trådstartare Postat 12 maj 2009 Härligt... 🙂 Tur att du har tre nya jobb att gå till nu då! sökte bara 2, för det tredje var sommarjobb i stockholm, och det känns lite onödigt att söka när man ändå inte bor där, och det förmodligen tar hela sommaren att hitta bostad xD kan ju iofs flytta in hos micke, då får han nog eld i baken i sitt göteborgsflyttande 😄
Gote Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 sökte bara 2, för det tredje var sommarjobb i stockholm, och det känns lite onödigt att söka när man ändå inte bor där, och det förmodligen tar hela sommaren att hitta bostad xD kan ju iofs flytta in hos micke, då får han nog eld i baken i sitt göteborgsflyttande 😄 Eller så blir ni sambos. Permanent... 🙂
slejnard Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 NEOSUS!!! Hur GÖR DU!!?? 😏 😮 ☺️ Fidden: I ditt fall skulle jag ringa a-kassan snarast imorn! 1. Kolla porto 2. Kolla om det verkligen går att skylla på dig att du inte fått info eller kassakort hemskickat. Har varit arbetslös och det är fan mycket värre och mer jobb/press än att ha ett jobb! Slut med kaffedrickandet för idag! Magen mår bra å drar i mig en PB(pripps bäst) i sommarvärmen 🙂
Pico Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 Jag blev sugen på en sån här: Var länge sedan jag käkade sånna... 😏
Overkill Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 ja och smittar oss andra gör du när du postar bilder också 😏 jag som redan var jättehungrig 😮 och nu är det top chef ☺️
Pico Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 och så är inte mamma hemma än! dålig stil tycker jag. Oj vad du kommer sakna mamsen när du pluggar i Uppsala. 😏
Fidden Postat 12 maj 2009 Trådstartare Postat 12 maj 2009 Fidden: I ditt fall skulle jag ringa a-kassan snarast imorn!1. Kolla porto 2. Kolla om det verkligen går att skylla på dig att du inte fått info eller kassakort hemskickat. Har varit arbetslös och det är fan mycket värre och mer jobb/press än att ha ett jobb! lättare sagt än gjort att ringa a-kassan, sist jag provade satt jag i en hel förmiddag och ringde och ringde och ringde. Inte en enda gång lyckades jag komma till en telefonkö, det var för överbelastat för systemet att klara av alla som ringde. Slutade med att jag mailade istället. Kassakorten skickade jag iaf i ett kuvert nu, för jag kände inte för att betala 30:- frimärken. Blev bara 12:- nu. (2g över gränsen, så det blev 2 frimärken) Sen skickade jag ett mail till min handledare på ams, hon borde nog veta vad som gäller ang. det "missade" mötet... Sen får jag se om jag måste kontakta a-kassan om det där också, då blir det väl till att maila igen och vänta i ett par veckor på svar. Tur att man har snälla föräldrar som man får låna pengar till hyran av, annars hade man fått flytta ut på gatan för länge sedan för att den där handläggningstiden är 12 veckor.
debatt Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 (redigerat) Myndigheter... Fidden, vadå rapporterat in Din status? Varför tänker de bara på pengar och prylar? Redigerat 12 maj 2009 av debatt
Fidden Postat 12 maj 2009 Trådstartare Postat 12 maj 2009 Myndigheter... Fidden, vadå rapporterat in Din status? Varför tänker de bara på pengar och prylar? rapportera in vilka jobb jag sökt och vad jag fått för respons.
slejnard Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 rapportera in vilka jobb jag sökt och vad jag fått för respons. Och iom det så håller du en massa andra med jobb. Det suger! 😏 Hoppas att myndigheterna inser det nån dag och tar tag i folks kreativitet istället för att låta n00bar bevaka hur många jobb som söks. Helt meningslöst! Ge dig inte! Blir snart revolution...
Recommended Posts