debatt Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 Skitsnack Bajsprat Avföringskonversation fina synonymer Ska vi rösta? 😛
Fidden Postat 12 maj 2009 Trådstartare Postat 12 maj 2009 äntligen har jag fått mina kassakort som jag väntat på sedan början av mars... kan man stoppa ner i ett kuvert och skicka alla samtidigt för att spara porto tro?
debatt Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 äntligen har jag fått mina kassakort som jag väntat på sedan början av mars... kan man stoppa ner i ett kuvert och skicka alla samtidigt för att spara porto tro? Beror på vad det väger. Över 20 gram? Över 100 gram?
Fidden Postat 12 maj 2009 Trådstartare Postat 12 maj 2009 Beror på vad det väger. Över 20 gram? Över 100 gram? spara porto gör jag ju garanterat om jag lägger det i ett kuvert, frågan är snarare om det är tillåtet att göra så, eller om inscanningen kräver att det är utan kuvert. (5 kassakort. enskilt blir det 5 frimärken, i kuvert blir det max 2 frimärken, möjligen 1)
Pico Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 🤪 Är akffet slut? Har inte druckit akffe på ett bra tag nu, mja förutom de där Cappuccinosarna, men de räknas inte.
Fidden Postat 12 maj 2009 Trådstartare Postat 12 maj 2009 Hur gåre med din träning fidden? har haft en vilovecka, vilket märks som fan på kroppsformen. har bott hos föräldrarna, vilket innebär en kost till största delen bestående av bröd, pasta, kakor och godis. De lever i princip uteslutande på kolhydrater. 🤪 Det positiva är att lederna fått vila upp sig, så igår när jag kom hem lyckades jag faktiskt springa en runda. Lär väl ta ett par tre veckor att jobba bort veckans synder dock.
Gote Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 Har inte druckit akffe på ett bra tag nu, mja förutom de där Cappuccinosarna, men de räknas inte. Räknas inte? 🤪
Pazo Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 har haft en vilovecka, vilket märks som fan på kroppsformen. har bott hos föräldrarna, vilket innebär en kost till största delen bestående av bröd, pasta, kakor och godis. De lever i princip uteslutande på kolhydrater. 😄Det positiva är att lederna fått vila upp sig, så igår när jag kom hem lyckades jag faktiskt springa en runda. Lär väl ta ett par tre veckor att jobba bort veckans synder dock. HIHI! Jag ska vara onyttig i helgen jag! 🤪 Fest på freda, kalas hos claras kusiner lördag (kakor, tårta osv...socker socker...), sen antagligen fest på lördag kväll igen. sååå... ja... En helg... sen ta bort de hela veckan efteråt ☺️
Dingbats Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 KUK HORA FITTA!Magsaftsadaptern till min dator är cp ☺️ 🤪
Pazo Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 LOL!!! becquerel finns med i mobilens ordlista men inte adapter... 🤪
debatt Postat 12 maj 2009 Postat 12 maj 2009 De har sänkt bundlepriset på ADD DRUMS till 2795 kr nu. Lysande Sickan!!
Recommended Posts