Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

äntligen har jag fått mina kassakort som jag väntat på sedan början av mars... kan man stoppa ner i ett kuvert och skicka alla samtidigt för att spara porto tro?

Postat
äntligen har jag fått mina kassakort som jag väntat på sedan början av mars... kan man stoppa ner i ett kuvert och skicka alla samtidigt för att spara porto tro?

Beror på vad det väger.

Över 20 gram?

Över 100 gram?

Postat
Beror på vad det väger.

Över 20 gram?

Över 100 gram?

spara porto gör jag ju garanterat om jag lägger det i ett kuvert, frågan är snarare om det är tillåtet att göra så, eller om inscanningen kräver att det är utan kuvert.

(5 kassakort. enskilt blir det 5 frimärken, i kuvert blir det max 2 frimärken, möjligen 1)

Postat
🤪

Är akffet slut?

Har inte druckit akffe på ett bra tag nu, mja förutom de där Cappuccinosarna, men de räknas inte.

Postat
Hur gåre med din träning fidden?

har haft en vilovecka, vilket märks som fan på kroppsformen. har bott hos föräldrarna, vilket innebär en kost till största delen bestående av bröd, pasta, kakor och godis. De lever i princip uteslutande på kolhydrater. 🤪

Det positiva är att lederna fått vila upp sig, så igår när jag kom hem lyckades jag faktiskt springa en runda. Lär väl ta ett par tre veckor att jobba bort veckans synder dock.

Postat
Har inte druckit akffe på ett bra tag nu, mja förutom de där Cappuccinosarna, men de räknas inte.

Räknas inte? 🤪

Postat
har haft en vilovecka, vilket märks som fan på kroppsformen. har bott hos föräldrarna, vilket innebär en kost till största delen bestående av bröd, pasta, kakor och godis. De lever i princip uteslutande på kolhydrater. 😄

Det positiva är att lederna fått vila upp sig, så igår när jag kom hem lyckades jag faktiskt springa en runda. Lär väl ta ett par tre veckor att jobba bort veckans synder dock.

HIHI!

Jag ska vara onyttig i helgen jag! 🤪

Fest på freda, kalas hos claras kusiner lördag (kakor, tårta osv...socker socker...), sen antagligen fest på lördag kväll igen. sååå... ja... En helg... sen ta bort de hela veckan efteråt ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.