Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Beställer man speed metal får man en trippel espresso... 🙂

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Today, while working my job as a cashier, one of the customers that came to the register was a midget. As part of store policy, I had to ID him, and his driver's license said he was from Florida. So I asked, without catching myself, "How's the weather down there?" FML

Postat (redigerat)
Jag känner mig märkligt...spänd och nervös. Som om någonting är på väg att hända. Men vad?

Har du kollat kalendern? 🙂

Redigerat av Gote
Postat

Jag tror att jag är inne i en vändpunkt i mitt liv! Jag har mycket lösa trådar jag börjar samla in! För att inte tala om den eventuella flytten bort från Stockholm...

Postat
Nån som minns vad den där tomten som kommenterade massor av artiklar på Aftonbladet.se hette?

😆

Postat

funderar på att göra en pazo...

eller alltså, jag ska inte bygga en egen pazo, även om det vore fett coolt, men jag tänkte gå ut och springa.

förresten, undrar om det finns nån ritning på internet hur man bygger en pazo...

Postat
funderar på att göra en pazo...

eller alltså, jag ska inte bygga en egen pazo, även om det vore fett coolt, men jag tänkte gå ut och springa.

förresten, undrar om det finns nån ritning på internet hur man bygger en pazo...

Kör på känn, blir det fel så blir det ju bara rätt... 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.