Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Hmm, kan tydligen få Bredbandsbolaget i mitt hus. 60-100 Mbit/s...inte helt dumt! 🙂

60 - 100 = -40

😎

Postat

Se bara till att ha en bra dator också! Annars kan man inte utnytja de så bra!

En kompis som hade 100mbit ett tag hade de jobbigt när han tankade för snabbt! Hela datorn la ner och de gick inte å göra nånting 😎

Postat
Se bara till att ha en bra dator också! Annars kan man inte utnytja de så bra!

En kompis som hade 100mbit ett tag hade de jobbigt när han tankade för snabbt! Hela datorn la ner och de gick inte å göra nånting 🙂

Jag har min Mac, och jag har min halvhyfsade PC...jag lär dock inte beställa 100, jag tankar faktiskt inte så mycket...så jag har nog inte mycket användning för det!

Postat

Vi har för lite DRAMA på det här forumet!

Det var en admin på ett annat forum som startade en tråd som hette "Post in this thread and get banned", och först blev alla som postade bannade i en vecka. Sen slutade han banna folk och alla trodde det var fritt fram, och sen typ en månad senare igår så permabannar han allihop 🙂 Jävlar vilket liv det blev!

Varför är inte Olsberg mer sån?

Postat
Vi har för lite DRAMA på det här forumet!

Det var en admin på ett annat forum som startade en tråd som hette "Post in this thread and get banned", och först blev alla som postade bannade i en vecka. Sen slutade han banna folk och alla trodde det var fritt fram, och sen typ en månad senare igår så permabannar han allihop 😄 Jävlar vilket liv det blev!

Varför är inte Olsberg mer sån?

Jag känner admin, han heter Olsberg, Olsberg heter han. Och han kan banna, banna dig så hårt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.