Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
skägget börjar bli kli-långt... dags att trimma när jag kommer hem.

😄

Satt just och kliade kinden. Men jag skall nog trimma hela skallen imorgon. Mja ok, ögonbryn och fransar får sitta kvar.

Postat
😄

Satt just och kliade kinden. Men jag skall nog trimma hela skallen imorgon. Mja ok, ögonbryn och fransar får sitta kvar.

hmm, nu när du säger det, kanske man skulle göra likadant... man kanske skulle köra sommartrimmning utan distanskam. Då lär man ju garanterat få intervju-napp på stubinen, precis när man ser ut som en nazist 🙂

Postat

Fan vad svår In The Name of God med Dream Theater är! Jag har lärt mig sju av fjorton minuter nu...men jäääääävlar vad den instrumentala sektionen är apsvår! Men den ska in! Jag har fått upp riffet till 98 bpm, nu ska den bannimig upp till 112 också!!!!!!

drloop (oregistrerad)
Postat

Micke H skall du byta band eller addera fler på listan?

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag lurar på om jag skulle ta och lira i rockband, försöka sjunga... kanske...

Postat
Jag lurar på om jag skulle ta och lira i rockband, försöka sjunga... kanske...

Nice. 🙂 Har du sjungit tidigare?

drloop (oregistrerad)
Postat
Nice. 🙂 Har du sjungit tidigare?

På mina egna grejer, Thinkingmachine. Men det skulle vara kul att prova lite rock också för att se vart det skule ta vägen.

drloop (oregistrerad)
Postat

13 timmar kvar... eller?

Postat
Fidden, ser du möjligen finalen?

nä... jag försökte, men jag kunde inte engagera mig, så jag lade ner det.

Postat
nä... jag försökte, men jag kunde inte engagera mig, så jag lade ner det.

Mja, det är ju inte mycket känslor om inte Sverige spelar, men matchen var sjukt bra ändå.

Postat
På mina egna grejer, Thinkingmachine. Men det skulle vara kul att prova lite rock också för att se vart det skule ta vägen.

PM:a mig om du är intresserad då, så kanske vi kan sätta ihop nånting.

Postat
Är det patetiskt att åka in till stan ensam och sätta sig på ett cafe?

Det finns bara en sak som är mer patetisk! Att sitta på ett café tillsammans med någon annan!

😎

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.