Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Den försvinner ett tag efter man bootat upp burken. Kan iofs vara sata-kontrollern som spökar också, men HDD:n är en WD så jag skyller gärna på den. xD

Postat

Hmm, knullruffs, och så jävla roligt hade jag det inte igår...

Det är som att få baksmälla utan att man var ute och hade roligt kvällen innan. 🙂

Postat

Nu var ett par jehovas här. Jag typ "Nätack, jag är inte intresserad".

Då svarade hon typ "Nähä, är det bibeln du inte är intresserad av?".

Då tänkte jag svara "nä, det är mest ni som är lite wierd faktiskt"... men jag ändrade mig. Det blev istället "Nä, det är...öh.. Ja!"

Postat

Weeei! Var ute å sprang!

Var borta vid en ny runda där jag inte varit förr. Det stog att den skulle vara på 2.5km men jag sprang den på dryga 8min så jag tror inte på den! iaf sprang två varv och vägen te cykeln. tog 21min.

Men fan va jag pressade! på andra gången jag sprang uppförsbacken klara jag knappt av de 🙂

Postat (redigerat)
Jag har alltid velat öppna dörren naken när dom ringer på.

Mötte en Hare Krishna-medlem utomhus en gång efter jag hade gjort en synundersökning och fått droppar i ögonen, så pupillerna var vidgade - jag hade absolut ingen iris synlig, jag lovar! Efter ett tag nämner jag det och säger att jag/vi måste gå åt sidan och inte stå mitt i solljuset (jag hade tyvärr inga solglasögon heller). Då säger hon att hon inte märkt att jag hade sådana pupiller. Trots att hon sett mig rakt i ögonen under cirka två minuter under konversationen.

De lever verkligen som de lär. Att utseendet inte är viktigt. I övrigt hade det inte varit knappast en enda människa som inte vänt sig om och pekat finger åt mig på vägen från optikern till platsen ifråga.

Ofta tycker jag att folk bättre än mig själv känner till vilka byxor, skor, tröja, skjorta och jacka jag haft på mig dagen innan. Förbryllande. Men de är inga Hare Krishna-medlemmar i alla fall.

Redigerat av debatt
Postat
jag har alltid velat bjuda in dem på kaffe och berätta om "min tro som satanist".

Hej satanist!

Själv pratade jag med dem i trappen i 10 minuter och efter den tiden var de övertygade om att jag var hindu.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.