Pico Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 Herrå Dingis, ha en trevlig helg! 😄 (Ditt "nu" i marknadsundersökningstråden kanske är "om ett tag" i längsta iofs) 😄
Pico Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 (redigerat) Om jag hade en hund nu skulle jag låta den fnysa ett av mina datorchassin rent. Edit: Pneumatik hade hon fått heta btw. Redigerat 8 maj 2009 av Pico
Gote Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 Om jag hade en hund nu skulle jag låta den fnysa ett av mina datorchassin rent. Edit: Pneumatik hade tiken fått heta btw. Vill du låna? 😄
Fidden Postat 8 maj 2009 Trådstartare Postat 8 maj 2009 Tycker du kan avla fram en ny hundras helt enkelt, och namnge den "pneuma". Sedan tar du helt enkelt en tik av den rasen. Du kan kalla den vad du vill, men det kommer alltid ändå vara en pneumatik 😄
Pico Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 (redigerat) Tycker du kan avla fram en ny hundras helt enkelt, och namnge den "pneuma". Sedan tar du helt enkelt en tik av den rasen. Du kan kalla den vad du vill, men det kommer alltid ändå vara en pneumatik 😄 God idé! Edit: Här hade jag tänkt typ, hitta någon rolig bild eller något... men fuck it! 😄 Redigerat 8 maj 2009 av Pico
Fidden Postat 8 maj 2009 Trådstartare Postat 8 maj 2009 God idé! Edit: Här hade jag tänkt typ, hitta någon rolig bild eller något... men fuck it! 😄 och jag hade förmodligen försökt svara med nån slags ordvits på "luft", "tryckt" och kanske problema-tik... men det var bra att jag slapp, because it would have blown you all away.
Gote Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 ...eller så kan man avla fram en ras och kalla den hydrau. Och när den dör har man ett hydraulik.
Pico Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 (redigerat) Jag måste flytta på en garderob, en stor fet golvkruka osså skuffa undan sängen lite, och sen kan jag ta in mitt nya skrivbord... Och det enda jag kan tänka på är om inte hockeyn börjar snart... Värsta alfonssyndromet idag alltså.. Och ett mindre databord måste flyttas också, men det väger typ ett halvt ton. Redigerat 8 maj 2009 av Pico
Overkill Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 idag fick jag reda på att jag får mvg i internationella relationer, religion och naturkunskap
Gote Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 (redigerat) Strax efter halv ett inträffade en singelolycka på väg 19, i höjd med Öja. En personbil körde in i ett träd och omkom. Redigerat 8 maj 2009 av Gote
Pico Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 CITAT? Ptja? Jag och Gote brukar mysa varje helg. Ett par pavor rött, en varm filt tillsammans i soffan och någon film av Sandra Bullock på TV:n.
Gote Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 MEN TYST pårig nu, va vill du mig? Jag vill driva dig runt kröken... 😆
Pazo Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 alltså.. När man är själv å liksom lagar mat så blire fan roligt! 😄 Och det blir assgott också 😄
Pazo Postat 8 maj 2009 Postat 8 maj 2009 Mäh! Jag lagade faktiskt en apgod grönsakswok! Och nu käkar jag en majskolv som efterrätt 😄
Recommended Posts