Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
coolt

Det är precis vad det är. Jepp. Tveklöst... 😄

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Herrå Dingis, ha en trevlig helg! 😄

(Ditt "nu" i marknadsundersökningstråden kanske är "om ett tag" i längsta iofs) 😄

Postat (redigerat)

Om jag hade en hund nu skulle jag låta den fnysa ett av mina datorchassin rent.

Edit: Pneumatik hade hon fått heta btw.

Redigerat av Pico
Postat
Om jag hade en hund nu skulle jag låta den fnysa ett av mina datorchassin rent.

Edit: Pneumatik hade tiken fått heta btw.

Vill du låna? 😄

Postat

Tycker du kan avla fram en ny hundras helt enkelt, och namnge den "pneuma". Sedan tar du helt enkelt en tik av den rasen. Du kan kalla den vad du vill, men det kommer alltid ändå vara en pneumatik 😄

Postat (redigerat)
Tycker du kan avla fram en ny hundras helt enkelt, och namnge den "pneuma". Sedan tar du helt enkelt en tik av den rasen. Du kan kalla den vad du vill, men det kommer alltid ändå vara en pneumatik 😄

God idé!

Edit: Här hade jag tänkt typ, hitta någon rolig bild eller något... men fuck it! 😄

Redigerat av Pico
Postat
God idé!

Edit: Här hade jag tänkt typ, hitta någon rolig bild eller något... men fuck it! 😄

och jag hade förmodligen försökt svara med nån slags ordvits på "luft", "tryckt" och kanske problema-tik... men det var bra att jag slapp, because it would have blown you all away.

Postat

...eller så kan man avla fram en ras och kalla den hydrau. Och när den dör har man ett hydraulik.

Postat (redigerat)

Jag måste flytta på en garderob, en stor fet golvkruka osså skuffa undan sängen lite, och sen kan jag ta in mitt nya skrivbord... Och det enda jag kan tänka på är om inte hockeyn börjar snart... Värsta alfonssyndromet idag alltså..

Och ett mindre databord måste flyttas också, men det väger typ ett halvt ton. :rolleyes:

Redigerat av Pico
Postat (redigerat)
Strax efter halv ett inträffade en singelolycka på väg 19, i höjd med Öja. En personbil körde in i ett träd och omkom.

:rolleyes:

Redigerat av Gote
Postat
CITAT? :rolleyes:

Ptja?

Jag och Gote brukar mysa varje helg. Ett par pavor rött, en varm filt tillsammans i soffan och någon film av Sandra Bullock på TV:n.
Postat
MEN TYST pårig nu, va vill du mig? :rolleyes:

Jag vill driva dig runt kröken... 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.