Pico Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Samma här! Känns som man måste kasta upp 10k bara för att få nått vettigt.. Ja blir så förbajjad! 😄 Jag är beredd att landa någonstans 3-4kkr, men fan då vill man ju lyssna på dem först. 😄 Iofs blir ju allt en förbättring motför vad jag har nu men, men... Du, finns det ingen lämplig sub du kan skaffa till dina monitorer du har dårå?
Neosus Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Jag är beredd att landa någonstans 3-4kkr, men fan då vill man ju lyssna på dem först. 😛Iofs blir ju allt en förbättring motför vad jag har nu men, men... Du, finns det ingen lämplig sub du kan skaffa till dina monitorer du har dårå? Jo den tanken har jag haft.. att skaffa en sub! Men jag vet inte! Kanske! 😄 ...fast jag är lite halvkåt på Adam! 😄
Gote Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Sluta vara on-topic! Snarare tvärtom. Det här är off-topic avdelningen, så de är off topic. @ Neosus och Pico; Håll er till ämnet annars skvallrar jag för moderaterna... 😄
Micke H Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 (redigerat) ...fast jag är lite halvkåt på Adam! 😄 That's what...Eve said? Redigerat 7 maj 2009 av Micke H
Micke H Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Snarare tvärtom. Det här är off-topic avdelningen, så de är off topic. @ Neosus och Pico; Håll er till ämnet annars skvallrar jag för moderaterna... 😄 Ta om det där...lite saktare... 😛😄
Micke H Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Ikväll MÅSTE jag lira lite piano, var ett tag sedan! Och lära mig lite nya låtar, börjar tröttna på att harva mig fram på samma fyra, fem låtar...
Gote Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Min är röd med Hawaii-motiv... 🥰 Ja, ucken då. Inte ... eh ... kucken... 😆
Micke H Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Men min är snyggare. Vem behöver brudar när man har den här raringen? Jennifer... 😆
debatt Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Spyfärdig Betyder det att man spytt färdigt eller att man är färdig för att spy?
Recommended Posts