Micke H Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Man säger Gra.... eehh.... Inte fan vettja! 🙂 Uttalas det "intefanvettja"? 🙂
Gote Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 (redigerat) Grahn uttalas [niosəs]... 🙂 Redigerat 7 maj 2009 av Gote
Dingbats Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Grahn uttalas [niosəs]... 🙂 Jag har alltid uttalat det [ne"o:s8s]... Nu ska jag göra nånting!
Gote Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Får vi komma med förslag? 🙂 Nej, jag gissar hellre! Jag tror han ska ... eh ... existera? 🙂
Pico Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 (redigerat) Gah! Varför svarar hon inte! Afk, spelar hard-to-get, saer? Du har inte mycket annat att välja på än att vänta. Patience is a virtual... 🙂 Edit: Vem "hon" är framgår inte. Äre din moster liksom som spelar hard-to-get med dig så blire ju lite... annorlunda. 🙂 Redigerat 7 maj 2009 av Pico
Gote Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 spelar hard-to-get Varför utgår du från att hon spelar? Hon kanske är hard-to-get? 🙂
Neosus Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 hähä 🙂 Jag och mixa lixom... går inte ihop... lixom. Fan alltså... lixom! Ge mig ett par nya högtalare!
Gote Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 hähä 😄 Jag och mixa lixom... går inte ihop... lixom. Fan alltså... lixom! Ge mig ett par nya högtalare! Varsågod!
Dingbats Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Får vi komma med förslag? 😄 Näpp! Jag spelade in sång! Och det blev asbra! 😄 Nu ska jag gå ut med hunden!
Pico Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 hähä 😄 Jag och mixa lixom... går inte ihop... lixom. Fan alltså... lixom! Ge mig ett par nya högtalare! Hade inte du typ bra prylar? 😄
Neosus Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Hade inte du typ bra prylar? 😄 Nja nä ...eller jo ....eller ja... nä Har bara ett par Phonic P8A. Vars basen håller hus har jag ingen aning om... 😄
Pico Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Nja nä ...eller jo ....eller ja... nä Har bara ett par Phonic P8A. Vars basen håller hus har jag ingen aning om... 😄 Jag är riktigt nära på att beställa ett par hyfsade monitorer nu. Datorhögtalarna har plågat mig för länge. Infact, har haft en varukorg redo i en tab i firefox i två-tre dygn, behöver bara klicka mig vidare nu... 😄 Vill inte riktigt köpa grisen i säcken dock, och de olika monitorer jag spanat på finns inte på 4sound här i stan iaf så man kan lyssna. Venneh alls vad Musikanten har, kanske skulle ringa dem.
Neosus Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Jag är riktigt nära på att beställa ett par hyfsade monitorer nu. Datorhögtalarna har plågat mig för länge. Infact, har haft en varukorg redo i en tab i firefox i två-tre dygn, behöver bara klicka mig vidare nu... 😛 Vill inte riktigt köpa grisen i säcken dock, och de olika monitorer jag spanat på finns inte på 4sound här i stan iaf så man kan lyssna. Venneh alls vad Musikanten har, kanske skulle ringa dem. Ja var in på 4sound oxå och kollade lite men ingenting där föll mig i smaken. Dom bara pratar varmt om Genelec hela tiden 😄 Har ingen aning vad man ska kika efter 😄
Pico Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 (redigerat) Ja var in på 4sound oxå och kollade lite men ingenting där föll mig i smaken. Dom bara pratar varmt om Genelec hela tiden 😄 Har ingen aning vad man ska kika efter 😄 mm, men typ den billigaste Genelecen kostar typ dubbelt så mycket som min budget, och det är per st medan min budget är för ett par. Edit: Nepp, hade fel, det var för par, men fortfarande dubbla min budget. Redigerat 7 maj 2009 av Pico
Neosus Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 mm, men typ den billigaste Genelecen kostar typ dubbelt så mycket som min budget, och det är per st medan min budget är för ett par. Edit: Nepp, hade fel, det var för par, men fortfarande dubbla min budget. Samma här! Känns som man måste kasta upp 10k bara för att få nått vettigt.. Ja blir så förbajjad! 😄
Recommended Posts