Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Var trött för en timme sedan, men lyssnade inte på kroppen. Så nu är jag givetvis pigg... 😑
debatt Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Chelsea var överlägsna, borde inte ha straff för någon av handssituationerna dock, anser jag, men väl för en fällning i första halvlek som domaren tog ut utanför straffområdet till frispark, som sedan Drogba sköt och den gick till hörna efter räddning. Dani Alves var en av de sämre spelare jag sett på länge på Barcelonas högerflank. Iniesta var bäst, skönt han fick göra målet då, på deras enda skott i matchen på mål. Barcelona-Man Utd känns som den moraliska finalen.
Micke H Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Palla tveka! Nu har jag bestämt mig, nästa gång ska jag inte tveka! Då ska jag fan prata med henne!
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Palla tveka! Nu har jag bestämt mig, nästa gång ska jag inte tveka! Då ska jag fan prata med henne! Do it, tala med henne.
Micke H Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Jag är en jävel på kärlek! Jag är en jävel på att kyssa flickorna!
Emulator Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Hej o hå 🙂 fan, får ta mig i kragen o se till att göra klart EPn nu. har ju fått master o allt. Sen får ni längstavänner tanka hem den så det ser ut som det är lite åtgång
slejnard Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Slejnard! Tips på bra blues! Muddy Waters och Robert Johnsson...Howlin Wolf...börja där... Pst: Jag editerade din uppmaning så den kändes riktad till mig... 🙂
Micke H Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Hoochie Coochie Man, har inte Clapton gjort någon variant på den?
slejnard Postat 7 maj 2009 Postat 7 maj 2009 Ja det tror jag. Clapton har väldans mycket å brett kunnande. Vill du höra lite mer "rockigare" blues så kolla in Cream. De gjorde en version av Robert Johnssons Crossroads som är kalasbra. En riktig powertrio!
Recommended Posts