Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Hi There, Today we are launching a brand new multiplayer game that combines soccer with aliens to create something unlike anything you've seen before. And as a member of the Project Rockstar community you are the first to hear about it. Not only that, we are giving you an advantage over the non-Rockstar noobs with these exclusive power up codes, which can be entered once you have set up your Manager: 500 Card Tokens - W3LCOM3 Limited edition "Jabber Wookie" manager item - SP3C1AL You can find our new game at www.sokator442.com We'll see you on the pitch then. Kerb 😄
Rattlehead Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 (redigerat) www.myspace.com/baronx1 www.myspace.com/baronx1 Redigerat 6 maj 2009 av Rattlehead
Micke H Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Om man tar bort sin profil på Facebook så försvinner alla kommentarer man gjort, alla taggar, alla bilder man själv lagt upp, osv. Men nu har en persons bildkommentarer kommit tillbaka, även om det inte går att gå in på profilen. Vad exakt betyder det?
Gote Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Om man tar bort sin profil på Facebook så försvinner alla kommentarer man gjort, alla taggar, alla bilder man själv lagt upp, osv. Men nu har en persons bildkommentarer kommit tillbaka, även om det inte går att gå in på profilen. Vad exakt betyder det? Spooky! 😉
Rattlehead Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 So is your face... 😉 Baron X Hej jag skulle skriva en länk men den verkar inte funka vad gör jag för fel?
slejnard Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Haaaaallå. Det regnar och luften känns trevlig att andas 😉 Mera kaffe.nu.tack.darr.se
Gote Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Baron X Hej jag skulle skriva en länk men den verkar inte funka vad gör jag för fel? Såhär? :unsure
Recommended Posts