Dingbats Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 wuäääh, jag kan inte skriva! Ibland bara känner jag att jag vill skriva en text om nånting men jag kan inte! Jag får inte ut nåt! Suck.
Pazo Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Vaknade! klädde på mig! käka äpple på vägen till spåret. Sprang mina 5km på 29.10 cykla hem igen. duscha. Sen nu ska jag äta äggvitor å ett glas mjölk ☺️
Pazo Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 När man kom in på globeni måndas fick man ett litet kort med en kod så man kan ladda ner spelningen från livemetallica gratis! å så fick man en special edition tisha för just den spelningen också ☺️
Overkill Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 jo, men det är när man får välja om man vill ha hot pants eller string själv ☺️
Micke H Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Jag äger ett par herrtrosor. Jag använder dom inte så ofta.
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Igår när jag åkte buss så körde chauffören förbi min hållplats. Jag var mitt inne i ett Tupac-album i mp3-spelaren och det enda ljud jag fick ur mig för att få chaffisen att stanna var "Eyyy!!". Jävla tur jag inte råkade lägga till "'len" på slutet. 😛
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Dang, känner mig som en pundare som skall få en stor dos tjack efter en längre tids renleverne. Inte druckit kaffe på nån månad eller så, osså köpte jag sånna färdig-cappuccino idag.
Micke H Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Igår när jag åkte buss så körde chauffören förbi min hållplats. Jag var mitt inne i ett Tupac-album i mp3-spelaren och det enda ljud jag fick ur mig föratt få chaffisen att stanna var "Eyyy!!". Jävla tur jag inte råkade lägga till "'len" på slutet. 😛 Värre om du hade lyssnat på death metal, som jag gör ibland. STAAAAAANNNNNAAAAAAARORORORORORORORORORORORSTAAAAAAAAANNNAAAAAAAAAA!
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Värre om du hade lyssnat på death metal, som jag gör ibland. STAAAAAANNNNNAAAAAAARORORORORORORORORORORORSTAAAAAAAAANNNAAAAAAAAAA! 😛 Vad fånigt om man growlat ur sig ett "stanna". 😆
Micke H Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 😛 Vad fånigt om man growlat ur sig ett "stanna". 😆 Påminner mig om 😄 :D
Gote Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Nej, men en stor kopp amfetamin hade inte suttit fel nu... 😛
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Nej, men en stor kopp amfetamin hade inte suttit fel nu... 😛 😆
Recommended Posts