Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

wuäääh, jag kan inte skriva!

Ibland bara känner jag att jag vill skriva en text om nånting men jag kan inte! Jag får inte ut nåt!

Suck.

Postat

När man kom in på globeni måndas fick man ett litet kort med en kod så man kan ladda ner spelningen från livemetallica gratis! å så fick man en special edition tisha för just den spelningen också ☺️

Postat

Igår när jag åkte buss så körde chauffören förbi min hållplats. Jag var mitt inne i ett Tupac-album i mp3-spelaren och det enda ljud jag fick ur mig för

att få chaffisen att stanna var "Eyyy!!". Jävla tur jag inte råkade lägga till "'len" på slutet. 😛

Postat

Dang, känner mig som en pundare som skall få en stor dos tjack efter en längre tids renleverne.

Inte druckit kaffe på nån månad eller så, osså köpte jag sånna färdig-cappuccino idag.

Postat
Igår när jag åkte buss så körde chauffören förbi min hållplats. Jag var mitt inne i ett Tupac-album i mp3-spelaren och det enda ljud jag fick ur mig för

att få chaffisen att stanna var "Eyyy!!". Jävla tur jag inte råkade lägga till "'len" på slutet. 😛

Värre om du hade lyssnat på death metal, som jag gör ibland.

STAAAAAANNNNNAAAAAAARORORORORORORORORORORORSTAAAAAAAAANNNAAAAAAAAAA!

Postat
Värre om du hade lyssnat på death metal, som jag gör ibland.

STAAAAAANNNNNAAAAAAARORORORORORORORORORORORSTAAAAAAAAANNNAAAAAAAAAA!

😛

Vad fånigt om man growlat ur sig ett "stanna". 😆

Postat

Nej, men en stor kopp amfetamin hade inte suttit fel nu... 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.