Micke H Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 ....varför är jag på jobbet vid denna sjuka tidpunkt...
Pazo Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 Så! DÅ har jag skickat in csn grejen också!.. Vart vuxen idag!
Pazo Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 😆 !! Fick sms att min (förhoppningsvis rätt denhär gången) jacka har kommit också 😄
Pazo Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 Mäh vafan 😆 Den jackan jag fick nu vart ju den jag egentligen skulle fått ursprungligen! hähä. Så nu ska jag skicka tillbaka den gamla, och vänta på en ny nästan identisk till den jag fick nu 😄
Pazo Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 men fyyfaaan va snygg den är! 😄 Man kanske ska behålla den andra också bara för att den är het 😆
Neosus Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 Så den jacka du fick nu var den som du ville ha i början men ändrade dig och beställde en annan nästan identisk jacka men fick en helt fel jack förra gången när du egentligen skulle få den andra jacka som du inte har fått än?
Dingbats Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 Jag tror att han fick en jacka och sen beställde den och fick den han beställde innan han beställde den som han beställde för att han ville ha den han inte fick men fick istället för den som kom som han hade beställt efter att han fått den där andra jackan som han beställde. Eller har jag missuppfattat? 😆
Pazo Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 (redigerat) Jag beställde en jacka... När den väl kom hem så såg jag att jag hade fått fel jacka. Så jag skicka ett mail till dem om det hela. Då antog jag också att jackan jag egentligen ville ha var slut (eftersom fetingrea) så jag tog tillfället i akt och beställde ytterligare en jacka i tron att jag inte skulle kunna få ursprungsjackan. Men hör å häpna! Grabbarna har fixat så att jag faktiskt fick ursprungsjackan, och med den en retursedel till jackan som skickades fel. Läget just nu är såhär alltså: Jag har två jackor hemma. Den som skickades fel till mig och den som är "ursprungsjackan" som kom idag. Sen så är en till jacka "på väg" hem till mig. Redigerat 22 januari 2009 av Pazo
Dingbats Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 Minnen kan radera ett system av former och dessa bilder som skapas av digitala ord förstör elden och stoftet som blir efter askan i vasken som passar till svartkonst och som kol i ett skåp.
Fidden Postat 22 januari 2009 Trådstartare Postat 22 januari 2009 Hur ska vi göra Sverige ståtligare? vi kan bära hatt.
Neosus Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 ...min EQ-kurva ser ut som ett arsle.. Inte konstigt att det är skitljud i min mix. Vill ni höra? 🙂
Recommended Posts