Micke H Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Eller det kanske bara är jag? 😮 Jag trodde det bara var jag...! 😱
Pazo Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 alltså Jag vet inte vad jag ska äta... Jag borde å gå å handla lite mat. men jag orkar inte duscha å sånt... eller skulle jag orkar duscha skulle jag ju orka allt annat
debatt Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 mätt trött i huvet ska till willys och handla lax o korv ska hämta tvätten i torkrummet ska svimma av lite avsluta med fotboll på teve söva När ska man hinna skriva och spela in?
debatt Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 alltsåJag vet inte vad jag ska äta... Jag borde å gå å handla lite mat. men jag orkar inte duscha å sånt... eller skulle jag orkar duscha skulle jag ju orka allt annat Det är en härlig känsla att gå ut orakad och otvättad. En gång hade jag inte tvättat mig på en vecka eller nåt. Fet i håret och go...
debatt Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Det finns en gubbe i området som inte har tvättat sig på 2 år sägs det. När man är 100 meter bakom honom känner man lukten av avföring. Jag tror han går omkring med bajskorvar i byxorna dagligdags. Fräscht! 🙂
Pico Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Vet du vad?Ska följa ditt råd! Dissar du kvällens CL? Det trodde jag inte om dig. 🙂
Pico Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Det regnar, och jag drar en lättnadens suck. Snö hade varit lite jobbigt nu.
Gote Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Det regnar, och jag drar en lättnadens suck. Snö hade varit lite jobbigt nu. Norrlandsproblem... 🙂
debatt Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Dissar du kvällens CL? Det trodde jag inte om dig. 🙂 Nja nästan, kommer att ha på det i bakgrunden snett bakom mitt vänstra öra, på volymnivå 5 av 100. Jag kommer att försöka testa min lilla hemstudio vidare ikväll. Så det är inga hyperviktiga tagningar och det gör inget om det kommer in ljud från tvn (vilket det knappast gör. Samtidigkapacitet
Neosus Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 Det regnar, och jag drar en lättnadens suck. Snö hade varit lite jobbigt nu. 🙂
debatt Postat 5 maj 2009 Postat 5 maj 2009 CL SUGER! Brukar du gå till Enavallen med videokameran på axeln i högsta hugg och filma Uppsala IF i div 4? De har match 8/5 mot Bälinge IF!
Recommended Posts