Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Jo, det är ofta man hör vindarna viska "Overkill"... 😮

Postat

alltså

Jag vet inte vad jag ska äta... Jag borde å gå å handla lite mat. men jag orkar inte duscha å sånt... eller skulle jag orkar duscha skulle jag ju orka allt annat

Postat

mätt

trött i huvet

ska till willys och handla lax o korv

ska hämta tvätten i torkrummet

ska svimma av lite

avsluta med fotboll på teve

söva

När ska man hinna skriva och spela in?

Postat
alltså

Jag vet inte vad jag ska äta... Jag borde å gå å handla lite mat. men jag orkar inte duscha å sånt... eller skulle jag orkar duscha skulle jag ju orka allt annat

Det är en härlig känsla att gå ut orakad och otvättad.

En gång hade jag inte tvättat mig på en vecka eller nåt. Fet i håret och go...

Postat

Det finns en gubbe i området som inte har tvättat sig på 2 år sägs det. När man är 100 meter bakom honom känner man lukten av avföring. Jag tror han går omkring med bajskorvar i byxorna dagligdags.

Fräscht!

🙂

Postat
Det regnar, och jag drar en lättnadens suck. Snö hade varit lite jobbigt nu.

Norrlandsproblem... 🙂

Postat
Dissar du kvällens CL? Det trodde jag inte om dig. 🙂

Nja nästan, kommer att ha på det i bakgrunden snett bakom mitt vänstra öra, på volymnivå 5 av 100. Jag kommer att försöka testa min lilla hemstudio vidare ikväll. Så det är inga hyperviktiga tagningar och det gör inget om det kommer in ljud från tvn (vilket det knappast gör.

Samtidigkapacitet

Postat
CL SUGER!

Brukar du gå till Enavallen med videokameran på axeln i högsta hugg och filma Uppsala IF i div 4? De har match 8/5 mot Bälinge IF!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.