Gote Postat 4 maj 2009 Postat 4 maj 2009 Gote, ser du ha... ha... ha... hockey om kvällarna? 😉 Pico, har du ha... ha... ha... hockeyfrilla? 😳
Pico Postat 4 maj 2009 Postat 4 maj 2009 LINDA BENGTZING, FOR THE LOVE OF GOD, START MAKING SENSE WOMAN!!!!!
Fidden Postat 4 maj 2009 Trådstartare Postat 4 maj 2009 >>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<< >><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<> ><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>> <<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>> <<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>>< <>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><< >>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<< >><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<> ><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>> <<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>> <<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>>< <>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><< >>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<< >><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<> ><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>> <<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>> <<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>>< <>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<<>>><<
Fidden Postat 4 maj 2009 Trådstartare Postat 4 maj 2009 [ref] Bring on the major leagues Bring on the major leagues Bring on the major leagues Bring on the major leagues [/ref]
Dingbats Postat 4 maj 2009 Postat 4 maj 2009 Det är så härligt att radera tre gig skit från hårddisken!
Fidden Postat 4 maj 2009 Trådstartare Postat 4 maj 2009 nähä, inget jobb i landskrona dårå 🙂 men alltså, den där bruden på rekryteringsfirman... hon ger mig en massa tips på jobb och hur man ska hitta och säger att jag ska ringa och hålla kontakten, kändes nästan som hon ville bjuda ner mig på middag också 🙂
Overkill Postat 4 maj 2009 Postat 4 maj 2009 du får väl bjuda ner dig själv 😛 hur går det med det i glenn city då? 😛
Fidden Postat 4 maj 2009 Trådstartare Postat 4 maj 2009 kommer förmodligen bli som det brukar, dvs jag får inget svar förrän 3 månader senare, då jag får nåt standardmässigt som antingen säger att det gick till någon annan eller att tjänsten dragits tillbaks... 😛
Recommended Posts