Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Tänker på de där som uttalar sig i diverse body building magazines ibland och avskyr att de har 1.3% fett inför en tävling...

Diet Fuel och vissa andra fettförbränningsprodukter kan skapa MS, genom att de även minskar fettet i myelinskidorna runt nerverna.

Uha...

Postat
Tänker på de där som uttalar sig i diverse body building magazines ibland och avskyr att de har 1.3% fett inför en tävling...

Diet Fuel och vissa andra fettförbränningsprodukter kan skapa MS, genom att de även minskar fettet i myelinskidorna runt nerverna.

Uha...

ah, du menar så... jag håller med. de där bodybuildersen som tävlar är inte riktigt kloka i huvudet.

Postat

Tackar för det! 🙂 Lätt vår allra bästa spelning hittills, även om det var en hel del missar. 🙂

Jag börjar faktiskt tröttna på Simpsons...att ha sett alla avsnitt 500 gånger gjorde mig inte trött på det, men den 501:a gången...

Postat
Tackar för det! 🙂 Lätt vår allra bästa spelning hittills, även om det var en hel del missar. 🙂

Jag börjar faktiskt tröttna på Simpsons...att ha sett alla avsnitt 500 gånger gjorde mig inte trött på det, men den 501:a gången...

🙂

Lite samma sak här. Jag har i typ 2 års tid haft Simpsons på repeat som min "valsång" till sömnen.

Postat

Det var gott med öl! Imorse ville jag spy på allt vad alkohol hette, och ändå smakar det så gott nu! 🙂

Alkoholist, javisst!

Postat

A beer to make the ångest go away...nåja, imorrn får jag sällskap när jag super iallafall...och jag har ju er i längstah! 🥰

Postat

"Tuscany

In Italy

My girlfriend lives there

I love her hair

But I wouldn't dare

To do her though

Because of my fucking purity ring"

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.