debatt Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 Tänker på de där som uttalar sig i diverse body building magazines ibland och avskyr att de har 1.3% fett inför en tävling... Diet Fuel och vissa andra fettförbränningsprodukter kan skapa MS, genom att de även minskar fettet i myelinskidorna runt nerverna. Uha...
Fidden Postat 1 maj 2009 Trådstartare Postat 1 maj 2009 Tänker på de där som uttalar sig i diverse body building magazines ibland och avskyr att de har 1.3% fett inför en tävling... Diet Fuel och vissa andra fettförbränningsprodukter kan skapa MS, genom att de även minskar fettet i myelinskidorna runt nerverna. Uha... ah, du menar så... jag håller med. de där bodybuildersen som tävlar är inte riktigt kloka i huvudet.
slejnard Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 du ser ut och rör dig som en sån där rockstjärna micke h! 🙂 schysst lir simpan på tv nu.....repris nr 581 av nåt avsnitt
Micke H Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 Tackar för det! 🙂 Lätt vår allra bästa spelning hittills, även om det var en hel del missar. 🙂 Jag börjar faktiskt tröttna på Simpsons...att ha sett alla avsnitt 500 gånger gjorde mig inte trött på det, men den 501:a gången...
Pico Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 Tackar för det! 🙂 Lätt vår allra bästa spelning hittills, även om det var en hel del missar. 🙂 Jag börjar faktiskt tröttna på Simpsons...att ha sett alla avsnitt 500 gånger gjorde mig inte trött på det, men den 501:a gången... 🙂 Lite samma sak här. Jag har i typ 2 års tid haft Simpsons på repeat som min "valsång" till sömnen.
Micke H Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 Det var gott med öl! Imorse ville jag spy på allt vad alkohol hette, och ändå smakar det så gott nu! 🙂 Alkoholist, javisst!
Pazo Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 Japp! Man hade väl kunnat dricka öl idag. Men fan neeeej! Redan druckit två dar i rad... och de blir nog mer imorgon.
Micke H Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 Imorrn är det gemensam födelsedagsfest för mig och en polare. Vi fyller gemensamt 42! 🙂
slejnard Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 seeeeg I know how it feels. Och ångesten blir bara värre med årenFörsök att plana ut med EN öl.................................................wrooooooooooooooooooooomm!!! Boff så mås det lite bättre.
Micke H Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 A beer to make the ångest go away...nåja, imorrn får jag sällskap när jag super iallafall...och jag har ju er i längstah! 🥰
Micke H Postat 1 maj 2009 Postat 1 maj 2009 "Tuscany In Italy My girlfriend lives there I love her hair But I wouldn't dare To do her though Because of my fucking purity ring"
Recommended Posts