Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

det blir nog nästan problem vid själva passagen, får planera in det så det blir vid en såndär mötesplats där vägen är lite lite bredare än normalt.

Redigerat av Fidden
Postat

hm... nu verkade det ju nästan som jag kallade pico (och mig själv) för fetto, men det var inte meningen. Det är sverige som är anorektiskt.

Postat
Får flashbacks till gamla grusvägar med skylten "M" för mötesplats.

precis en sån jag menade 🙂

Postat
iallafall om man tänker på sophanteringen för ett tag sedan i landets södra delar 🙂

Vänta lite, skall bara ringa Don.....Mikael..

Postat (redigerat)

det vore ju najs om man hade planerat lite så man kunde ha öl från något av länderna som spelar... en starobrno cerne skulle inte vara fel liksom.

STAROBRNOCERNE.jpg

Redigerat av Fidden
Postat

För ett par veckor sedan drack jag ett riktigt najs tjeckiskt öl som hette herold bohemian black lager.

3346987518_6974ef5d48.jpg

Postat

hmm, den går ju inte få tag i, finns inte ens som beställningsvara på systemet 🙂

får väl ta en tripp ner till tjeckien och ta med mig en låda hem 🙂

Postat
För ett par veckor sedan drack jag ett riktigt najs tjeckiskt öl som hette herold bohemian black lager.

3346987518_6974ef5d48.jpg

sen när man druckit massa sån öl så rapar man och vet du vilken melodi man rapar då? bohemian rapsody!

Postat

det värsta med att bara vara hemma på typ valborg, nyår och liknande supevents är att man känner sig så socialt efterbliven som inte är som alla andra.

men vad gör det när man har bra musik, en chipspåse och längsta. 🙂

Postat
det värsta med att bara vara hemma på typ valborg, nyår och liknande supevents är att man känner sig så socialt efterbliven som inte är som alla andra.

men vad gör det när man har bra musik, en chipspåse och längsta. 🙂

Word!

och jag har inte ens chips 🙂

fast jag har spotify 🥰

Postat
sen när man druckit massa sån öl så rapar man och vet du vilken melodi man rapar då? bohemian rapsody!

vilken lång rap det får bli då 🙂

Postat (redigerat)

Jag är hemma.

Nu säger de på teve att Svininfluensan kommer att drabba 40% av befolkningen.

Jag får lunginflammation av ett vanligt öppet fönster. Så jag får vara försiktig.

Helt klart ska jag vaccinera mig om 3 månader. Det är jag tvungen till för alla influensor.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.