Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Teddybjörnen Fredrik!

Har precis haft gitarrlektion! Med lika delar gura och öl. 😛 Är lite lätt om foten just nu... 😛

Och värre ska det bli! Ska till Södertälje för majbrasa och utgång! 🥰

Postat

Åååh, är det idag det är majbrasor?

FAN VARFÖR HAR ALLA MINA KOMPISAR FLYTTAT HÄRIFRÅN 🥰

Postat

Synd att du inte bor i Stockholm för annars hade jag velat ha med dig! Jag vet inte varför, men jag får en känsla av att Fidden är rolig att umgås med när han är full! 🥰

Postat

Jag får en känsla av att Overkill är en intelligent människa, att Fidden är en snäll människa, att Micke H är en känslig människa och att Pazo blir alkoholist.

Postat

jo jag är ganska snäll... och så är jag enligt uppgift ganska kul ibland när jag är full.. fast det är nog mest tillsammans med folk som jag känner och litar på, annars blir jag nog ganska tillknäppt. 🥰

Postat (redigerat)

får sätta mig på tåget, tar nog bara en dryg timma till södertälje 🥰

Redigerat av Fidden
Postat
får sätta mig på tåget, tar nog bara en dryg timma till södertälje 😛

Asch, jag med. Tar nog bara en dryg livstid till Södertälje. 🥰

Postat

jag kan gå åt andra hållet, så möts vi halvvägs nångång i 50-årsåldern och tar en öl.

Postat
jag kan gå åt andra hållet, så möts vi halvvägs nångång i 50-årsåldern och tar en öl.

LOL sounds a plan! 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.