Gote Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Vaffan? Är ni ute i solen nu? Och lämnar mig här på kontoret... 😑
Neosus Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Snart åker jak bort. Och kommer hem på SÖNTAK! JOTÅ! 😑
Pico Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Har ju inte en enda ynka pilsner här... 😑 Näe jag var i något arabland och dräpte lite terrorister. Skall nog ut på en promenix nu snart dock.
Gote Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Promenix låter bra. Dörrarna är ju inte låsta här... 😑 Eller, jo, det är de förstås, men jag har passerkort... :ph43r:
Pico Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Usch, ågren idag... Hann känna efter innan jag bara öppnade dörren och gick ut. 😏
Neosus Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Usch, ågren idag... Hann känna efter innan jag bara öppnade dörren och gick ut. 😏 Äsch! Det går över... 🙂
Pico Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Äsch! Det går över... 🙂 Mja, tanken är att man skall utmana sig själv en sån gång, lättare sagt än gjort. 😏
debatt Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 I Ableton Live! 8 kan man sitta varsomhelst på jorden och spela in SAMTIDIGT som andra i programmet - som en slags öppen videokonferens i realtid, fast så mycket bättre och med musik. Men ingen tycks ha fattat den revolutionerande finessen... I framtiden alltså inget omständligt skickande av filer med You send it! osv. Undrar bara hur de löst detta med latency...
debatt Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 (redigerat) I Ableton Live! 8 kan man sitta varsomhelst på jorden och spela in SAMTIDIGT som andra i programmet - som en slags öppen videokonferens i realtid, fast så mycket bättre och med musik. Men ingen tycks ha fattat den revolutionerande finessen...I framtiden alltså inget omständligt skickande av filer med You send it! osv. Undrar bara hur de löst detta med latency... Verkligen? Vad häftigt! Det innebär alltså att skapandet av gemensamma låtar här på Forumet t.ex. får helt andra förutsättningar? Javisst. Hmm... så Pazo skulle kunna sätta ett bra groove inledningsvis, Micke lägga nån gitarr, Pico eller Claes en basgång, Guitar Nilsson eller Lilleman haka på med lite slide eller munspel och debatt sjunga en truddelutt, fast INTE tagning efter tagning, utan i ett svep menar du? Alltså i realtid och tillsammans? Ja, just det. Om alla har programmet alltså... Redigerat 30 april 2009 av debatt
slejnard Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 :norrlänning: dito. bästlänning. 🙂 Lyllo er som är ute med era pilsner å lapar sol. Glad valborg å kom ihåg att grilla korven svart på utsidan å halvrå inuti. 🙂 Kaffet rör om rejält i kistan nu märker jag. 😏
Pico Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 NU går ja bort.. Herrå! Tebaka på söntak! *vink* Mäh, var ska durå?! 😏
Fidden Postat 30 april 2009 Trådstartare Postat 30 april 2009 jag stannar kvar och håller ställningarna iallafall.
Pico Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Ja visst gör de, de äter även maskar de hittar på marken men inte i faen postar jag den informationen på blocket för det.
debatt Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 (redigerat) JAG gör som Fidden! Testar min set up hemstudio ett par-tre dagar. Redigerat 30 april 2009 av debatt
Fidden Postat 30 april 2009 Trådstartare Postat 30 april 2009 Ja visst gör de, de äter även maskar de hittar på marken men inte i faen postar jag den informationen på blocket för det. xD
slejnard Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 slejnard, var i Norrbotten befinner du dig? Älvsbyn "Norrbottens pärla" 😏 Riktigt fint här...nära storforsen som är ännu finare. Sådär. Nu ska jag dra på lunch, sen taktikvila. Schysst att du håller ställningarna Fidden! 🙂
Recommended Posts