slejnard Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 Hoppar över 19 sidor och säger HEJ 🙂 . Sista demonerna från helgens bravader börjar släppa... Ha de! 🙁 Druckit så mkt kaffe idag att jag fått halsbränna men å andra sidan pigg som en mört. 😄
Micke H Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 Hoppar över 19 sidor och säger HEJ 🙂 . Sista demonerna från helgens bravader börjar släppa...Ha de! 🙁 Druckit så mkt kaffe idag att jag fått halsbränna men å andra sidan pigg som en mört. 🙂 Och på fredag är det dags igen? 😄
Pazo Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 Asså fan va dålig jag är! 🙁 TODAY stoppade jag in tvätten för nån timma sen. nu när jag skulle tömma maskinerna så vare en tant där å hon hade slängt ut all min tvätt för hon hade bråttom med sin... Jag hade tagit fel tvättstuga så jag fick gå me allt till andra och stoppa in tvätten IGEN...
Pazo Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 Jo jag snacka med pico å kom ihåg! Han å jag har haft versta långa samtaled om sånt 😕
Dingbats Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 Såg idag att några datorer i våran skola som står liksom i cafeterian kör Linux! 😕 Vet inte vilken distribution.
Pazo Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.asp?...nonceid=5647930
debatt Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 En Ritter Mörkchoklad med hela nötter En Ritter med marzipan och en Lion White (den nya). Precis lämnat in Tipset för idag och öppnat Posten En bekräftelse om bonus=0 från Life och ett erbjudande från Svenska Spel om att spela fram till 10 maj med Tipskortet och vinna en resa Spelskatten betalas av vinnaren dock, blä... Ska kolla in setup-en i hemstudion ikväll Köpte data copy bra skogsodlat papper för 79 spänn hos Bokia också.
Fidden Postat 29 april 2009 Trådstartare Postat 29 april 2009 nu ska jag ut och riskera knät. första joggingrundan sedan februari.
Pico Postat 29 april 2009 Postat 29 april 2009 nu ska jag ut och riskera knät. första joggingrundan sedan februari. Heh, "break a leg" känns ju rätt rejält jobbigt att säga nurå...
Recommended Posts