Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
röj = våld 😄

Jag vet inte om jag tycker det är coolt eller löjligt att dom hade mosh pit framför scenen. 😄

Jag röstar på löjligt. ni borde TAGIT deras t-shirts. fast det skulle väl bara stimulerat deras testosteronproduktion iofs, kanske inte nån bra idé. 😆

Postat
röj = våld 😛

Jag vet inte om jag tycker det är coolt eller löjligt att dom hade mosh pit framför scenen. 😄

Jag röstar på löjligt. ni borde TAGIT deras t-shirts. fast det skulle väl bara stimulerat deras testosteronproduktion iofs, kanske inte nån bra idé. :rolleyes:

Ja, jag håller egentligen med...roligt att dom hade kul men sjukt töntigt med mosh pits...

Postat
Nee... så funkar inte videon för mig :rolleyes:

😛

annars ligger den på facebook också, under min profil, den senaste videon som heter Emergenza.

Postat
Nee... så funkar inte videon för mig 😛

😄

annars ligger den på facebook också, under min profil, den senaste videon som heter Emergenza.

Det ser tufft ut men jag får inget ljud :rolleyes:

Postat
Nee... så funkar inte videon för mig 😄

😄

Har du testat att slå på högtalarna? 😛

Postat
Nee... så funkar inte videon för mig 😄

😄

Har du testat att slå på högtalarna? 😛

Tyvärr!

Postat
När får man veta resultatet då?

Vi var fem röster ifrån att gå vidare...

Men vi har fortfarande extremt goda chanser att gå vidare! Emergenza-teamet kommer att utse några wild card-band som får gå vidare. Dom med flest röster och flest sålda biljetter går vidare. Och vi är med god marginal den bästa femman hittills. Plus att vi sålde 48 biljetter. :rolleyes:

Nästa vecka får vi veta...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.