Dingbats Postat 28 april 2009 Postat 28 april 2009 Kanske bara är Ubuntuuppgraderingen som gjorde att det inte laggar så mycket.
Micke H Postat 28 april 2009 Postat 28 april 2009 Micke säger (22:15): hmm, ska man ta en till öl innan man går och lägger sig? Mojo | CRÜEFEST säger (22:16): varför inte? Micke säger (22:16): ditt argument och din logik har övertygat mig! beer it is! Mojo | CRÜEFEST säger (22:16): hahah rätta takter Micke säger (22:17): den tar slut snabbt... Mojo | CRÜEFEST säger (22:23): fyller man år så gör man Micke säger (22:24): sant det är en bra ursäkt iallafall märkligt, jag måste ha fyllt år varje dag dom senaste veckorna 😛
Neosus Postat 28 april 2009 Postat 28 april 2009 Nyaste Firefox verkar funka bra här! 🙂 Körde mycket Opera förr men slutade med det för jag tyckte den va seg men nu tror jag den e lite bättre. Och så kör jag IE8 men segare skit får man leta efter. Chrome är bra för den e inte seg heller. Men sedan hur stabil grejerna är och så, har jag ingen aning om. Lixzom! 😛
Neosus Postat 28 april 2009 Postat 28 april 2009 Jag lyssnade och tittade nyss på Debatt... på svt.se alltså... om alkohol. Jag blev inte klokare 😛
Pazo Postat 28 april 2009 Postat 28 april 2009 Why computers seem female: -- No one but the Creator understands their internal logic. -- The native language they use to communicate with other computers is incomprehensible to everyone else. -- The message "Bad command or file name" is about as informative as, "If you don't know why I'm mad at you, then I'm certainly not going to tell you." -- Even your smallest mistakes are stored in long-term memory for later retrieval. -- As soon as you make a commitment to one, you find yourself spending half your paycheck on accessories. Why computers seem male: -- They have a lot of data but are still clueless. -- They are supposed to help you solve problems, but half the time, they are the problem. -- As soon as you commit to one you realize that, if you had waited a little longer, you could have obtained a better model. -- In order to get their attention, you have to turn them on. -- Big power surges knock them out for the rest of the night.
Recommended Posts