Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Hur gick det?

Gick nog rätt bra... hon skulle prata med chefen på företaget och göra nån slags presentation av mig i min frånvaro... Hon tyckte jag verkade kvalificerad och att jag verkade trevlig på telefon(!). Problemet är att de kanske behövde nån jättesnabbt, och då ligger nog lokala förmågor bättre till...

Redigerat av Fidden
Postat
Erbjöd en öl för att du gjorde en logga åt mig 🤪

Den loggan sög ju! Det var något fel på min mus så jag kunde inte arbeta ordentligt. 😄

Men jag säger inte nej till en öl! Eller två! Eller femton!

Postat (redigerat)
Gick nog rätt bra... hon skulle prata med chefen på företaget och göra nån slags presentation av mig i min frånvaro... Hon tyckte jag verkade kvalificerad och att jag verkade trevlig på telefon(!). Problemet är att de kanske behövde nån jättesnabbt, och då ligger nog lokala förmågor bättre till...

När kan du börja jobba då?

EDIT: nej, jag snokar inte. 🤪

Redigerat av Micke H
Postat
När kan du börja jobba då?

EDIT: nej, jag snokar inte. 🤪

Jag kan börja jobba med detsamma, men man måste ju hinna hitta lägenhet och flytta och sånt också.

Postat
jag är på iofs, jag besöker gärna uppsala 😆

de flesta bor ju nära stockholm så det känns ju mest logiskt.

ja förutom gote, pico, grahn, slejnard, debatt och drloop då.

Postat

de e ju ba typ ca 2 timmar me flyg... fast då tillkommer drygt en timma TILL flyget... så har man tur så tar det kanske en 3-4-5-6 timmar så de lugnt

...ja jag hade inget betyg i matte 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.