Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

typ som powerwalk då eller? typ överarbeta och överdriva varje rörelse, röra sig allmänt överhurtigt?

Postat
grymt hård.

jag vet hur det känns... försök tänka på nåt annat, titta på en politikerdebatt eller så.

Postat

nehepp... ska man gå och sova en stund till då och se om man blir pigg av det den gången...

Postat

Jag funderar på att flytta nån annanstans...typ Göteborg. Hitta nytt jobb, ny bostad och börja om på nytt med allt. Kanske hitta ett nytt band.

Postat
Jag funderar på att flytta nån annanstans...typ Göteborg. Hitta nytt jobb, ny bostad och börja om på nytt med allt. Kanske hitta ett nytt band.

Jag tror inte du undkommer rättvisan genom att flytta till Göteborg... 😆

Postat

WÄÄ!!

Flög in största humlan precis bakom ryggen på oss! fett läskigt! sen började den typ följa oss lite så clara å jag hoppade in på toa å väntade ut den ett tag 😆 haha

Postat

så ni bara stod där inne och typ "jaha... så.. en humla alltså. öööh... joråsåatt, eeeeeeh. ÅH KOLLA.. nä förresten, jag såg fel.."

Postat

beror nog lite på var man vill bo. det går nog ganska fort att hitta nåt, "in the ghettooo"

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.