Fidden Postat 27 april 2009 Trådstartare Postat 27 april 2009 😄 Ungefär som känslan av att hitta plånboken när man precis har ringt och spärrat alla kort... 😑 ja jag väntar fortfarande på det där chippet man skulle operera in i handen så att man slipper gå runt med id och betalkort (och bli övervakad var man än går, och riskera att bli helt laglös om man råker klippa av handen i gräsklipparen) xD
Fidden Postat 27 april 2009 Trådstartare Postat 27 april 2009 Hej! :FD din näsa rinner dubbelt från ena näsborren.
Gote Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 ja jag väntar fortfarande på det där chippet man skulle operera in i handen så att man slipper gå runt med id och betalkort (och bli övervakad var man än går, och riskera att bli helt laglös om man råker klippa av handen i gräsklipparen) xD Du kanske kan höra med närmsta veterinär? Min ena hund har ett RFID i nacken...
Overkill Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 det är lugnt, den låg under tangentbordet. eh, jag trodde du hade bärbar. 😄
Fidden Postat 27 april 2009 Trådstartare Postat 27 april 2009 eh, jag trodde du hade bärbar. 😄 japp, men jag har proddat lite i helgen och det gör jag med den stationära. Sedan stuffade jag undan tangtbordet för att få plats med laptopen istället, och då hade tydligen plånkan gömt sig 😄
Fidden Postat 27 april 2009 Trådstartare Postat 27 april 2009 nu mailade jag alfakassan istället. undrar hur hög sannolikhet det är att man får svar. typ 0,00000005.
Micke H Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Alfakassan är en av våra kunder, har gjort mycket på deras dåliga hemsida. 😄
Recommended Posts