Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Var i helvete är min kåta grannfru???

jag har inte tordats fråga chans än....(A)

"du, din granne som har di dära myspejsgrejorna o så. Han har nickname Slejnard på ett forum, där han skriver lite om dig"

🙂

Postat
"du, din granne som har di dära myspejsgrejorna o så. Han har nickname Slejnard på ett forum, där han skriver lite om dig"

🙂

höhö nu var jag inte med riktigt 😄

....pst....tror ni hon sover??? ( min grannfru alltså 😄 )

pst...har hakat upp mig på ordet

MUPPAR!!!

Postat

jo, alltså slejnard, det är ju så att det du skriver här är ju lixom lite publikt, så med minsta mått av oflax läser hon allt. vilket, kanske iof inte är negativt, fast med samma mängd oflyt igen, så är det negativt 🙂

Postat

söndagsparty är lite som en bilkrasch... man kan inte låta bli att titta, men man mår illa när man gör det och ångrar sig efteråt eftersom man inte kan få ut bilderna ur huvudet.

Postat

Du sa du måste gååååååå, du sa du måste sticka

Har aldrig gråtit sååååååå, min lilla flicka

Men sen jag hööööört, hur många du förföööööört

Jag gråter inte mer!

Jag gråter inte mer!

Postat

jag gillar inte känslan av att inte hitta plånboken när man precis slängt in ett gäng byxor i tvättmaskinen 😑

Postat
jag gillar inte känslan av att inte hitta plånboken när man precis slängt in ett gäng byxor i tvättmaskinen 😑

😄

Postat
jag gillar inte känslan av att inte hitta plånboken när man precis slängt in ett gäng byxor i tvättmaskinen 😄

😆

Ungefär som känslan av att hitta plånboken när man precis har ringt och spärrat alla kort... 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.